طرح ترافیک 1400

شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک 1400 + نرخ و شرایط رزرو

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک 1400 ، نرخ و شرایط رزرو آن را اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد در شرایط قبلی شهروندان این امکان را داشتند تا ابتدا وارد طرح شوند و سپس به شکل اتوماتیک عوارض طرح از حساب شهروندان در سامانه تهران من به آدرس my.tehran.ir دریافت می‌شد، اما در شرایط جدید شهروندان می‌بایست قبل از ورود به طرح، روز مورد نظر خود را رزرو نمایند. اگر این کار انجام شود محاسبه عوارض تردد خودرو با حداکثر ضرایب و به ازای هر روز تردد با نرخ 787 هزار و 500 ریال مستقل از ساعت تردد و نوع معاینه فنی خودرو انجام خواهد شد.

شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک 1400 و رزرو طرح

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران شرایط رزرو طرح را به شرح زیر اعلام کرد:

-امکان “رزرو مجوز روزانه طرح” از ظهر روز چهارشنبه هر هفته، برای هفته آینده وجود خواهد شد. هم‏چنین امکان “رزرو مجوز روزانه طرح” برای روزهای هفته‌‏ای که در آن قرار داریم، در صورت عدم تکمیل ظرفیت روزانه، وجود دارد.

-در صورتی که ظرفیت مجاز روزانه “رزرو مجوز روزانه طرح” تمام شود، امکان رزرو وجود ندارد و شما مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک نخواهید بود و اگر تردد کنید، حداکثر ضرایب برای محاسبه عوارض برای خودروی شما اعمال و مبلغ 787.500 ریال از کیف پول شهروندی شما کسر و یا به حساب بدهی شما اعمال خواهد شد.

-خودروهایی که بدون رزرو در محدوده طرح ترافیک ورود و تردد کنند، اقدام آنها غیر مجاز در نظر گرفته شده و محاسبه عوارض آن‏‌ها طبق حداکثر ضرایب برای محاسبه عوارض و به مبلغ 787 هزار و 500 ریال خواهد بود.

-مبلغ پرداختی از بابت ثبت “رزرو مجوز روزانه طرح” برای ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک، در حساب شهروندی شما مسدود خواهد شد.

-مبلغ مسدودی بابت ثبت “رزرو مجوز روزانه طرح” به ازای تردد خودروی شما به‌شرح زیر است:

مبلغ 630.000 ریال به‌ازای خودروی دارای معاینه فنی عادی، مبلغ 441.000 ریال به‌ازای خودروی دارای معاینه فنی برتر و مبلغ 70.000 ریال به‌ازای خودروی برقی یا هیبریدی.

-مبلغ نهایی عوارض ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک، پس از بررسی ترددهای خودروی شما حداکثر 10 روز پس از تاریخ آن، از مبلغ مسدود شده کسر و مابقی آن به حساب شما برگشت داده خواهد شد و اگر خودروی شما تردد نکند یا توسط دوربین‏‌ها مشاهده نشود، به میزان 70.000 ریال از مبلغ مسدودی شما کسر و مابقی به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

-امکان لغو “رزرو مجوز روزانه طرح” برای هر روز تا ساعت 6 صبح همان روز وجود دارد.

-برای ثبت “رزرو مجوز روزانه طرح” جهت ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک، شما باید حتما یک خودروی تحت پوشش دارای معاینه فنی معتبر در حساب کاربری خود داشته باشید.

-درخواست‏‌های ثبت ‌شده برای “‏رزرو مجوز روزانه طرح” شما منحصر به پلاک خودروی مشخص است و اگر شما دارای چندین خودرو در حساب کاربری خود باشید، باید برای تردد هر یک جداگانه اقدام به ثبت رزرو کنید.

-امکان انتقال رزرو از یک خودرو به خودروی دیگر امکان‌پذیر نیست و باید رزرو خودروی اول لغو و در صورت وجود ظرفیت برای خودروی دیگر ثبت رزرو انجام شود.

-برای ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج یا فرد سابق) نیازی به رزرو نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*