بهترین گوشی های سری A سامسونگ

در این ویدیو با چهار مورد از بهترین گوشی های سری A سامسونگ آشنا شوید

گوشی های گلکسی ای سامسونگ جزو پرفروش‌ترین گوشی های میان رده محسوب می‌شوند. در این ویدیو بهترین گوشی های سری A سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

این روزها با توجه به قیمت بالای گوشی های پرچمدار و بالارده، گوشی های میان رده با قیمت مناسب‌تری که دارند، محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند. در این میان، گوشی های سامسونگ همواره طرفداران پروپاقرص خود را دارد و گوشی های میان رده سری گلکسی A این شرکت کره‌ای توانسته دل مشتریان را به دست بیاورد. گوشی های این سری با مشخصات و امکانات مناسب، طراحی به‌روز و قیمت مقرون به صرفه جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گوشی های بازار محسوب می‌شوند و همواره آمار فروش خوبی را ثبت کرده‌اند.

در این مطلب قصد داریم چهار مورد از بهترین گوشی های سری A سامسونگ را با یک ویدیو به شما معرفی کنیم و نگاهی به قابلیت‌های آنها بیندازیم. سامسونگ گلکسی A30s با نمایشگر سوپر امولد، چیپست توانمند و طول عمر باتری بالا، یکی از بهترین گوشی های این سری شناخته می‌شود. این گوشی در پشت دارای سه دوربین است که عکس‌های خوبی را می‌گیرند. این گوشی در حال حاضر با قیمت حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

سامسونگ گلکسی A51 را بدون شک می‌توان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین گوشی های میان رده بازار در جهان دانست. این گوشی با رابط کاربری عالی، دوربین خوب و سخت افزار و باتری راضی‌کننده و البته طراحی جذاب خود توانسته نگاه کاربران زیادی را به خود جذب کند. گلکسی ای ۵۱ اکنون با قیمت حدود ۷.۵ تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران فروخته می‌شود. گوشی بعدی،‌ سامسونگ گلکسی A70 است که علاوه بر موفقیت در بازار کشورهای خارجی، در بازار ایران نیز کماکان جزو پرفروش‌ترین گوشی‌هاست. گلکسی ای ۷۰ یک میان رده خوش‌ساخت است که در تمامی زمینه‌ها مانند پردازنده، دوربین، باتری و نرم افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی با قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

در نهایت به آخرین گوشی موجود در این فهرست می‌رسیم که سامسونگ گلکسی A80 نام دارد. گلکسی ای ۸۰ که نسبت به دیگر گوشی های سری A سامسونگ قیمت بالاتری دارد، به عنوان خاص‌ترین محصول این خانواده شناخته می‌شود؛ چرا که روی نمایشگر این گوشی هیچ ناچ یا حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود ندارد و دوربین این گوشی به صورت چرخان طراحی شده‌اند. گلکسی ای ۸۰ علاوه بر دوربین قدرتمند، در بخش نرم افزار، سخت افزار و باتری هم کارایی بالایی دارد. آخرین قیمت این گوشی حدود ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

این چهار گوشی، فقط چند مورد از بهترین گوشی های سری گلکسی ای سامسونگ بودند و قطعا مدل‌های دیگری نیز می‌توانستند در این فهرست قرار بگیرند. به عنوان مثال می‌توان به گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A72 اشاره کرد که به تازگی به عنوان جدیدترین گوشی های این خانواده معرفی و به بازار عرضه شده‌اند. نظر شما درباره سری گلکسی A سامسونگ چیست و کدام گوشی‌ها را بهترین مدل‌های این خانواده محبوب و پرفروش می‌دانید؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید.

ویدیوی معرفی بهترین گوشی های سری A سامسونگ