حذف اکانت واتساپ

نحوه حذف اکانت واتساپ در گوشی های اندرویدی و آیفون

ما قصد داریم تا در این مطلب چگونگی حذف اکانت واتساپ در گوشی های اندرویدی و آیفون را به صورت کامل و جامع به شما توضیح دهیم.

اپلیکیشن واتساپ یکی ار پرطرفدارترین برنامه های موجود در بازار است. این برنامه قابلیت سرتاسری یا end-to-end encryption دارد که امنیت آن را تضمین می‌کند. اما هر برنامه‌ای برای هر شخصی یک عمر مفیدی دارد. آیا شما هم به فکر حذف اکانت واتساپ افتاده‌اید؟ چنانچه قصد حذف اکانت واتساپ خود را دارید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

آموزش حذف اکانت واتساپ

دیلیت اکانت واتساپ فرآیند بسیار آسانی دارد و بر خلاف سایر پیام رسان‌ها، قابلیت Delete My Account در خود واتساپ موجود است. از این روی دیگر نیازی به رفتن به سایت واتساپ ندارید. قبل از دیلیت اکانت واتساپ خود از طریق گزینه Delete My Account به موارد زیر توجه کنید.

1- به واسطه حذف اکانت Whatsapp، مشخصات شما به صورت کامل و برای همیشه پاک می‌شود.

2- سریعا پس از دیلیت اکانت، نام کاربری شما از لیست مورد علاقه‌های دوستان شما حذف خواهد شد.

3- اکانت شما از گروه‌هایی که در آن‌ها عضو هستید خارج می‌شود.

4- به دنبال حذف اکانت واتساپ، تاریخچه گفت‌وگو‌ها و بک آپ آی کلود اکانت واتساپ مورد نظر حذف می‌شوند.

اگر با موارد فوق هیچ مشکلی نداشته و همچنان قصد دیلیت اکانت واتساپ خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید. ما نخست دیلیت اکانت واتساپ در گوشی های اندرویدی و سپس دیلیت اکانت واتساپ در آیفون را آموزش می‌دهیم.

دیلیت اکانت واتس اپ در گوشی های اندرویدی

پیش از انجام هر کاری و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از آپدیت بودن برنامه واتساپ نصب شده روی گوشی خود اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از بخش Update گوگل پلی (Google Play) استفاده کنید.

پس از آپدیت کردن برنامه واتساپ مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1- نخست واتساپ خود را اجرا نمایید.

2- در قسمت بالا روی 3 نقطه کلیک کنید.

3- سپس به بخش تنظیمات (Settings) وارد شوید.

4- اکنون گزنه Account را انتخاب کنید.

5- به بخش Delete My Account وارد شوید.

6- نهایتا شماره تماس رجیستر شده خود را وارد کنید. دکمه Delete My Account را لمس کنید تا فرآیند دیلیت اکانت واتساپ تأیید شود.

توجه داشته باشید که شماره خود را با فرمت درست وارد کنید. یعنی کد کشور را روی ایران و 98+ قرار دهید و شماره تماس خودتان را بدون صفر وارد نمایید. فرمت درست وارد کردن شماره 989123456789+ است.

دیلیت اکانت واتس اپ در آیفون

دیلیت اکانت واتساپ در آیفون با نسخه اندرویدی فرق چندانی ندارد. تنها تفاوت آن‌ها محل قرارگیری بخش تنظیمات در نسخه آیفون واتساپ است. در نسخه iOS بر خلاف نسخه اندروید، تنظیمات در نوار پایین برنامه در صفحه اصلی قرار دارد.

درست همانند نسخه اندروید، برای پیشگیری از هر مشکل و اختلال پیش از حذف اکانت، واتساپ خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. توجه داشته باشید که در آیفون نیز همانند اندروید پس از حذف اکانت مشخصات اکانت به شکل کلی و برای همیشه حذف می‌گردد، نام کاربری شما از لیست مورد علاقه‌های دوستانتان حذف می‌شود، تاریخچه گفت‌‌وگوها و بک آپ آی کلود واتساپ مورد نظر حذف می‌شوند و از گروه‌هایی که در آن عضو هستید خارج می‌شوید.

اگر همچنان قصد پاک کردن اکانت واتساپ خود را دارید،‌ فرآیند زیر را به ترتیب طی کنید.

1- ابتدا وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید.

2- سپس وارد بخش اکانت (Account) شوید.

3- نهایتا روی گزینه Delete My Account کلیک کنید.

اکنون شماره تلفن واتساپ خود را وارد کنید و Delete My Account را لمس کنید. اکنون کار به پایان رسیده و اکانت واتساپ شما برای همیشه حذف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*