قابلیت جدید واتساپ

قابلیت جدید واتساپ امکان انتقال تاریخچه چت بین اندروید و iOS را فراهم می‌کند

قابلیت جدید واتساپ که در حال آزمایش قرار دارد، امکان انتقال تاریخچه چت بین دو دستگاه با سیستم عامل اندروید و iOS را فراهم می‌کند.

شرکت واتس اپ ویژگی جدیدی را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند تاریخچه چت میان دو دستگاه با سیستم عامل اندروید و iOS را به آسانی انتقال دهند. این قابلیت در حال آزمایش قرار داشته و در آینده نزدیک به این پیام رسان محبوب اضافه خواهد شد.

جزئیات قابلیت جدید واتساپ برای انتقال آسان تاریخچه چت

قابلیت جدید واتس اپ به عنوان بخشی از تغییر استراتژیک این پیام رسان محبوب محسوب می‌شود. این شرکت قصد دارد استفاده از واتس اپ در چند دستگاه به صورت همزمان و همچنین انتقال آسان تاریخچه چت میان دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید و iOS را برای کاربران خود فراهم سازد.

قابلیت جدید واتساپ

تصویری از انتقال تاریخچه چت از iOS به اندروید و بالعکس

هنگامی که کاربران قصد دارند با یک سیستم عامل متفاوت به حساب کاربری واتس اپ متصل شوند، می‌بایست این اپلیکیشن را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنند تا از هر نوع اختلال همخوانی با نسخه اندروید جلوگیری شود. گفتنی است در حال حاضر جزئیاتی در خصوص تاریخ عرضه این قابلیت اعلام نشده است، اما از آنجایی که استفاده از یک حساب کاربری واتس اپ در چند دستگاه یکی از درخواست‌های پرطرفدار کاربران محسوب می‌شود، انتظار می‌رود این اپلیکیشن طی یک به‌روزرسانی به این قابلیت‌های جدید مجهز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*