وانت نیو پیکاپ فوتون

وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی لقب اولین وانت چهار ستاره تولیدی ایران را دریافت کرد

وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی با کسب چهار ستاره کیفی از پنج ستاره توانست لقب اولین وانت 4 ستاره تولیدی بازار ایران را از آن خود کند.

آخرین گزارش منتشر شده از ارزیابی کیفی در مورد کیفیت گروه وانت‌ها در سال 99 نشان می‌دهد وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی اولین وانت بازار ایران است که با سطح کیفیت چهار ستاره به تولید رسیده است. گفتنی است طی سه سال اخیر هیچ وانتی بالاتر از سه ستاره کیفی در بازار ایران تولید نشده بود.

کسب چهار ستاره کیفی توسط وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی

طبق ارزیابی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) مروبط به کیفیت وانت‌های تولیدی در آخرین ماه سال ۱۳۹۹، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی در سطح قیمتی یک توانست 4 ستاره کیفی را از 5 ستاره ایمنی دریافت کند. همچنین این خودرو نسبت به نسخه تولیدی خود در بهمن 99 از لحاظ کیفیت یک پله ارتقا پیدا کرده است.

وانت نیو پیکاپ Foton دیزلی در حالی موفق به کسب چهار ستاره کیفی شد که اولین خودرو سه ستاره بازار ایران در سال 97 تولید شده و پس از آن دیگر وانتی بالاتر از سه ستاره کیفیت تولید نشد. در سطح قیمتی دو نیز وانت نیسان ریچ، سایپا ۱۵۱، وانت کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ موفق شدند 3 ستاره کیفی را کسب کنند. در همین سطح وانت آریسان ایران خودرو نیز نیز از 5 ستاره فقط دو ستاره کیفی را دریافت کرده است. وانت نیسان تک سوز آپشنال و دوگانه سوز آپشنال از گروه زامیاد نیز با کسب فقط 1 ستاره از 5 ستاره کیفی در پایین‌ترین سطح قرار دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*