شارژر ۱۳۰ وات لنوو YOGA CC130 GaN

شارژر ۱۳۰ وات لنوو YOGA CC130 GaN با دو پورت USB-C رونمایی شد

شارژر ۱۳۰ وات لنوو YOGA CC130 GaN با بهره‌گیری از دو پورت USB-C رونمایی شد. این شارژر می‌تواند به صورت همزمان یک لپ تاپ و گوشی هوشمند را شارژ کند.

کمپانی لنوو در رویداد بهاری YOGA x Xiaoxin از محصولات و دستاوردهای سخت افزاری جدید خود رونمایی کرد. علاوه بر نوت بوک‌های جدید، این کمپانی از چندین لوازم جانبی نیز رونمایی کرد. یکی از آن‌ها شارژر دو پورت YOGA CC65 بود. اما این کمپانی در سکوت خبری از یک شارژر پرسرعت دیگر نیز رونمایی کرد. ما در مورد شارژر ۱۳۰ وات لنوو YOGA CC130 GaN صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ لنوو تینک پد T14s با پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7 و نمایشگر ۴K معرفی شد

شارژر جدید یوگا سی سی ۱۳۰ از طراحی مشابهی با مدل سی سی ۶۵ برخوردار است. با این حال حداکثر خروجی آن به دو برابر، یعنی ۱۳۰ وات رسیده است. این آداپتور شارژ همچنین در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. شارژر YOGA CC130 به دو پورت USB-C مجهز است که یکی از پورت‌های آن از حداکثر توان خروجی ۱۰۰ وات برخوردار است. یکی دیگر از پورت‌های این شارژر هم توان ۱۳۰ وات را ارائه می‌کند. همین امر باعث می‌شود آداپتور جدید لنوو برای شارژ همزمان گوشی و لپ تاپ مناسب باشد.

شارژر ۱۳۰ وات لنوو YOGA CC130 GaN

شارژر یوکا سی سی ۶۵ هم از دو درگاه USB-C برخوردار است. با این تفاوت که حداکثر توان خروجی یکی از پورت‌های آن ۱۸ وات و یکی دیگر ۶۵ وات است. این آداپتور از فناوری شارژ سریع GaN برخوردار است که حاوی تبدیل کاهش قدرت و کنترل سطح دما می‌شود. این آداپتور وزن ۱۰۳ گرمی دارد. شارژر مدل سی سی ۱۳۰ هم مشابه مدل ۶۵ وات از فناوری شارژ سریع GaN بهره می‌برد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه شارژر ۱۳۰ وات لنوو YOGA CC130 GaN مشخص نشده است. با این حال انتظار می‌رود قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد. با این حال قیمت مدل ۶۵ وات حدود ۱۸ دلار است که گران به نظر نمی‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظر سایتتون مشکل داره، تصاویر پست ها رو نمیاره، الان تو این مقاله هیچ تصویری نمیبینم