نسخه آزمایشی کلاب هاوس اندروید

نسخه آزمایشی کلاب هاوس اندروید آغاز به کار کرد

بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی، سرانجام نسخه آزمایشی کلاب هاوس اندروید آغاز به کار کرد. البته Clubhouse در حال حاضر فقط در دسترس تعداد محدودی کاربر قرار دارد.

درست مثل اپلیکیشن تیک تاک در گذشته، محبوبیت کلاب هاوس بسیاری از رقبا را مجبور کرده تا در دنیای شبکه‌های اجتماعی روی اپلیکیشن مخصوص چت صوتی خود کار کنند. این واقعیت که کلاب هاوس (در حالی که هنوز کاربرانش را با محدودیت دسترسی مواجه کرده) باعث به هم ریختن فکر تمام رقبا شده کمتر از یک معجزه نیست، اما رهبری این اپلیکیشن مدت زمان زیادی دوام نخواهد آورد. به تازگی نسخه آزمایشی کلاب هاوس اندروید در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است که شانس استفاده از آن را به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نسخه اندرویدی کلاب هاوس ماه آینده منتشر می‌شود

استفاده از Clubhouse خیلی مبتکرانه است و شاید همین باعث شده که چنین محبوبیتی را به دست بیاورد. این اپلیکیشن فقط یک کار را انجام می‌دهد، اما به بهترین شکل انجام می‌دهد و یک فضای اجتماعی فقط صوتی را در زمانی ارائه می‌کند که فضای اجتماعی دیگری مثل Zoom بیشتر برای ویدیوکنفرانس‌ها و چت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن روز، در حالی فیسبوک هم کار روی فضای اجتماعی صوتی خود را آغاز کرده است که دیگر شبکه‌های اجتماعی صوتی نیز تلاش می‌کنند با امکاناتی بیشتر، کاربران را جذب خودشان کنند.

اما کلاب هاوس علی‌رغم محبوبیتی که دارد، به دلیل نحوه عملکرد فعلی خود تنها در دسترس تعداد کاربران محدودی قرار دارد. استفاده از این اپلیکیشن مشروط به دریافت دعوتنامه است و فقط در دسترس کاربران iOS قرار دارد. اگرچه میلیون‌ها آیفون در سراسر جهان وجود دارد، اما به همان اندازه گوشی اندرویدی هم در دست کاربران است. به همین خاطر است که کار روی نسخه آزمایشی کلاب هاوس اندروید از ژانویه گذشته آغاز شده و در حال حاضر این نسخه در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است.

آخرین بیانیه Clubhouse که ۲ مه (۱۱ اردیبهشت) منتشر شده، خبر از انتشار یک «نسخه آزمایشی اولیه» برای اپلیکیشن اندرویدی کلاب هاوس می‌دهد که در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است. مثل نسخه نهایی این اپلیکیشن، دسترسی به نسخه آزمایشی کلاب هاوس برای اندروید هنوز مختص به تعداد کاربران اندکی است؛ اما توسعه‌دهندگان آن در حال برنامه‌ریزی برای عرضه وسیع‌تر آن طی هفته‌های آینده هستند.

کلاب هاوس اندروید به زودی در دسترس همه!

البته فاصله زیادی با انتشار نسخه اندرویدی این اپلیکیشن دارم و کلاب هاوس برای آنکه بتواند در میدان رقابت باقی بماند، قطعاً باید به توسعه این اپ سرعت ببخشد. هنوز این اپلیکیشن به صورت گسترده در دسترس قرار نگرفته است، ولی نام‌های بزرگ‌تری مثل فیسبوک و توییتر در حال ورود به این بازار هستند. البته پلتفرم‌های دیگری مثل تلگرام یا حتی اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی چرته اصلا خوشم نمیاد