فیلم سریع و خشن ۹

فیلم سریع و خشمگین ۹ به داستان زندگی دومینیک تورتو می‌پردازد

فیلم سریع و خشمگین ۹ – Fast & Furious 9 بر روی داستان دام تورتو تمرکز دارد و اتفاقات مهمی را که قبل از اولین فیلم رخ داده مرور می‌کند.

وین دیزل اخیراً طی صحبت‌هایی که راجع‌به جدیدترین قسمت از فیلم‌های Fast & Furious داشته، جزئیات جالب توجهی را مطرح کرده است. این بازیگر آمریکایی اعتقاد دارد که داستان شخصیت دام تورتو در فیلم سریع و خشمگین ۹، پررنگ‌تر از تمامی قسمت‌های قبلی خواهد بود. او در ماجراجویی جدید خود با برادر کوچک‌ترش، جیکوب (جان سینا) مقابله می‌کند و از این حیث، می‌توانیم انتظار یک داستان جذاب را داشته باشیم که بر روی خانواده تورتو متمرکز است. جیکوب به یک آدمکش بسیار ماهر تبدیل شده و در این راه، با شخصیت منفی فیلم سریع و خشمگین ۸ یعنی سایفر (شارلیز ترون) همکاری می‌کند.

در ابتدا اکران فیلم سریع و خشمگین ۹ برای آوریل سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود اما به‌علت همه‌گیری ویروس کرونا، نمایش آن یک سال به تأخیر افتاد. نسخه فعلی قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) راهی سینماهای آمریکا شود. این فرنچایز محبوب به‌دلیل بالا بردن سطح ژانر اکشن و سکانس‌های طوفانی و نفس‌گیرش به‌شهرت رسیده است. این موضوع پس از انتشار قسمت هفتم و هشتم به همگان ثابت شد. فیلم‌هایی که علاوه‌بر محبوبیت بی‌نظیرشان، گیشه را نیز مال خود کردند و با مجموع فروشی نزدیک به ۳ میلیارد دلار، در فهرست پرفروش‌ترین‌های تاریخ قرار گرفتند.

فیلم سریع و خشمگین ۹

این موفقیت مالی عظیم، تنها باعث محدودیت Fast & Furious 9 شده است زیرا با ورود جیکوب به داستان، قرار است به گذشته این خانواده نزدیک شویم و چیزهای جدیدی از این دو برادر ببینیم. به همین دلیل ممکن است این روایت خانوادگی برای بعضی از بینندگان دوست‌داشتنی نباشد. وین دیزل پیش از این حضور پسرش، وینسنت سینکلر را در فیلم سریع و خشمگین ۹ تأیید کرده بود. او قرار است نقش جوانی‌های دامینیک را بازی کند و با توجه به این موضوع، به احتمال زیاد شاهد فلاش‌بک‌هایی خواهیم بود که چگونگی از بین رفتن رابطه دام و جیکوب را نشان می‌دهند و حس نوستالژی خوبی به فیلم می‌بخشند.

وین دیزل طی مصاحبه‌ای مفصل با وب‌سایت EW، درباره داستان این فیلم و گذشته شخصیت‌ها صحبت کرده است. طبق گفته‌های این بازیگر ۵۳ ساله، شخصیت دام در فیلم سریع و خشمگین ۹ حضور پررنگی دارد. داستان زندگی او به وقایع فیلم اصلی که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده است پیوند می‌خورد و سوالات بسیاری را پاسخ خواهد داد. از روابط دوران کودکی و نوجوانی با برادرش جیکوب تا چگونگی تبدیل شدنش به یک جنایتکار بدنام. او همچنین ادامه می‌دهد:

افراد بسیاری در سراسر جهان برای اکران این فیلم هیجان‌زده هستند اما کسانی که از روز اول با این فرنچایز همراه بوده‌اند، تجربه خاص‌تری را به‌دست خواهند آورد؛ چون زمانی که عنوان اصلی را به‌یاد داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی ماجراهای قبل از آن را هم ببینید و اولین فیلم را بیشتر از قبل درک کنید. ملاقات با خانواده‌ای که هرگز فکر نمی‌کردید آن‌ها را ببینید، می‌تواند مغزتان را منفجر کند! اما ما می‌خواستیم بدانیم دام قبل از اینکه تبدیل به دام شود کجا بوده و چه می‌کرده؟ با چه افرادی ارتباط داشته است؟ فیلم سریع و خشن ۹ در زمینه داستانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تماشای آن بسیار سرگرم‌‌کننده خواهد بود.

دیزل همچنین درباره ادای دین این فیلم به پل واکر (Paul Walker) فقید نیز صحبت کرد و بخشی از سکانس‌های گذشته را به همکار قدیمی‌ و از دست رفته‌اش مرتبط دانست. فیلم سریع و خشن ۹ کمتر از دو ماه دیگر اکران می‌شود و با توجه به داستان غنی و تیم بازیگری جذاب‌اش، باید انتظار یک اثر سراسر هیجان و نفس‌گیر را داشته باشیم که با لحظات احساسی فراوانی ترکیب شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*