سرمایه گذاری روی بیتکوین

تماشا کنید: همه چیز درباره بیت کوین؛ آیا سرمایه گذاری روی بیتکوین منطقی است؟

با توجه به تغییرات قیمت بیت کوین،‌ خیلی‌ها از سرمایه گذاری روی بیتکوین می‌ترسند. در این ویدیو همه چیز در مورد Bitcoin را بررسی می‌کنیم.

این روزها ارزهای دیجیتالی یا رمزارزها به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند و عده زیادی از افراد از جمله در همین کشور ما ایران به سرمایه‌گذاری روی این ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند. معروف‌ترین و پرسروصداترین ارز دیجیتالی، بیت کوین است که توسط شخص یا گروه ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ به صورت عمومی منتشر شد. ارزش بیتکوین در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۲۰ هزار دلار رسید، اما این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۸ با افت شدیدی مواجه شد و حتی قیمت آن به زیر ۵ هزار دلار رسید. اما بعد از آن و تا همین الان نیز ارزش بیتکوین با تغییرات زیادی مواجه شد و بارها شاهد فراز و نشیب ارزش آن بودیم. ارزش هر Bitcoin در اوایل سال جاری تا بیش از ۶۱ هزار دلار نیز افزایش پیدا کرد و بسیاری از کارشناسان این حوزه پیش‌بینی کردند که قیمت بیت کوین تا بیش از ۱۰۰ هزار دلار نیز پیش خواهد رفت.

اما افت و خیزهای قیمت بیتکوین باعث شده بسیاری از افراد به این ارز دیجیتالی بی اعتماد شوند و از سرمایه گذاری روی آن هراس داشته باشند و از آینده نامشخص آن بترسند. به خصوص در ایران هر از گاهی اظهارنظرهایی از سوی مسئولان مختلف به گوش می‌رسد که از ممنوع بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در کشورمان خبر می‌دهند. به عنوان مثال همین چند روز پیش بانک مرکزی اعلام کرد فقط خرید و فروش رمزارزهایی مجاز است که در داخل کشور استخراج شده‌اند. در گذشته نیز برخی نمایندگان مجلس خواستار مسدود شدن درگاه‌های پرداخت صرافی‌های رمزارزها شده بودند.

اما شما در مورد بیت کوین چه فکری می‌کنید و آیا می‌خواهید روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید؟ آیا فکر می‌کنید Bitcoin و دیگر ارزهای دیجیتال می‌توانند روزی جای ارزهای رایج فعلی و پول‌های بانکی را بگیرند؟ اکنون ویدیویی را برای شما آماده کرده‌ایم تا نگاهی به تحولات اخیر بیت کوین و آینده احتمالی آن بیندازیم. پس اگر به سرمایه گذاری روی بیتکوین فکر می‌کنید، این ویدیو را از دست ندهید.

ویدیوی آینده سرمایه گذاری روی بیتکوین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*