سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا

سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شد+آدرس سایت

سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شد. برای ثبت نام واکسن کرونا آدرس سایت سامانه وزارت بهداشت در ادامه آورده شده است.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد سامانه ثبت نام واکسیناسیون کروناویروس از ساعت 14 امروز شنبه 18 اردیبهشت 1400 راه‌اندازی شد و در دسترس مردم قرار گرفت.

جزئیات راه‌اندازی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ادامه بیان کرد آدرس اینترنتی این سامانه salamat.gov.ir است و مردم برای انجام واکسیناسیون کرونا باید به این سامانه مراجعه کنند، اما در حال حاضر فقط متولدان سال 1320 و قبل آن قادر به انجام مراحل ثبت نام خواهند بود.

هنگام ورود به این سامانه پیامی به شرح زیر به کاربران نمایش داده می‌شود:

به منظور زمان‌بندی و نوبت‌دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده، لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کنند، طی روزهای آینده، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن‌های همراه ارسال خواهد شد.

گفتنی است طرح واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال از 7 اردیبهشت 1400 شروع شده و پیش از آن نیز کادر درمان و برخی از گروه‌های بیماران خاص واکسن کرونا را دریافت کرده بودند. طبق اعلام وزارت بهداشت، تا به امروز حدود 1 میلیون و 231 هزار و 652 نفر دوز اول واکسن کرونا و 253 هزار و 625 نفر نیز دوز دوم این واکسن را دریافت کردند.

برای ورود به سایت ثبت نام واکسن کرونا اینجا کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واکسنش مشخص نیست چی هست بریم ثبت نام چی بکنیم

    هراشغالی که به ادم بزنن که نباید قبول کنی