ولوو XC40 ریشارژ

ولوو XC40 ریشارژ رتبه‌بندی ایمنی TSP+ را کسب کرد؛ عملکرد تحسین‌برانگیز ولوو در بخش ایمنی

ولوو XC40 ریشارژ هم موفق به کسب رتبه‌بندی ایمنی TSP+ شد تا شرکت Volvo بتواند به نخستین خودروساز دنیا با سبد محصولات دارای رتبه‌بندی ایمنی TSP+ تبدیل شود.

ولوو XC40 ریشارژ به تازگی در تست‌های ایمنی IIHS آمریکا توانست رتبه‌بندی ایمنی TSP+ را کسب کند. چنین دستاوردی باعث شد تا شرکت ولوو به نخستین خودروساز جهان با سبد محصولات دارای رتبه‌بندی ایمنی TSP+ تبدیل شود.

کسب رتبه‌بندی ایمنی TSP+ توسط ولوو XC40 ریشارژ

ولوو XC40 ریشارژ

ولوو XC40 ریشارژ نخسین خودرو الکتریکی و کوچک محسوب می‌شود که توانست در تست‌های ایمنی IIHS آمریکا رتبه‌بندی TSP+ را از آن خود کند. علاوه بر این، 14 محصول دیگر ولوو نیز موفق به کسب این رتبه‌بندی شدند. همچنین ولوو در حوزه کسب بیشترین امتیاز Top Safety Pick + طی یک سال اخیر نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

ولوو XC40 ریشارژ

در حال حاضر شرکت ولوو به عنوان برندی که محصولاتی با ایمنی بالا عرضه می‌کند شناخته می‌شود. این شرکت از سال 2013 در تست‌های خودرو توانست بیشترین جوایز ایمنی را کسب کند. گفتنی است یک خودرو برای اینکه رتبه ایمنی Top Safety Pick + را کسب کند می‌بایست در تست‌های تصادف عملکرد بسیار خوبی را نشان دهد و همچنین در سایر بخش‌ها از لحاظ ایمنی در سطح ایده‌‌آلی قرار داشته باشد. همچنین این خودرو باید به شکل استاندارد از تکنولوژی‌های پیشرفته ایمنی نظیر هشدارهای برخورد بهره ببرد. ولوو نیز در تولید محصولاتی با ایمنی بالا تخصص دارد و یکی از اهداف این خودروساز سوئدی این است که سرنشینان محصولاتش در تصادفات نه زخمی نشده و نه فوت کنند.

آندرس گوستافسون، مدیرعامل ولووی آمریکا در همین رابطه عنوان کرد بدون در نظر گرفتن نوع بدنه، موتور یا تریم، همه محصولات این خودروساز از ایمنی بالایی در تصادف‌ها بهره می‌برند. دریافت امتیاز Top Safety Pick + توسط تمام محصولات ولوو از موسسه IIHS برایمان افتخارآمیز است؛ چراکه پیش از ولوو هیچ خودروساز دیگری نتوانسته برای تمام محصولات خود این رتبه‌بندی ایمنی را کسب کند.

از سایر محصولات ولوو که موفق به دریافت رتبه‌بندی Top Safety Pick + شدند می‌توان به ولوو S90 ، S90 ریشارژ، ولوو V90، V90 کراس کانتری، ولوو V60 کراس کانتری، ولوو S60 ، S60 ریشارژ، ولوو V60 ، V60 ریشارژ، ولوو XC40، ولوو XC60 ، XC60 ریشارژ، ولوو XC90 و XC90 ریشارژ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*