سری آنر پلی 5

سری آنر پلی 5 در 28 اردیبهشت رونمایی خواهند شد

قرار است به زودی شاهد معرفی سری Honor Play 5 باشیم. بر اساس آخرین خبرها، سری آنر پلی 5 در 28 اردیبهشت رونمایی خواهند شد.

انتظار می‌رود سری آنر پلی 5 در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت) معرفی شود. در گوشی Honor Play 5، شاهد چهار دوربین در پشت، یک حفره برای دوربین سلفی در جلو و یک نمایشگر OLED هستیم. در پوسترهایی که منتشر شده است، خبری از سنسور اثر انگشت نیست و ممکن است در زیر نمایشگر قرار گرفته باشد.

این تصاویر در Weibo منتشر شده است و با تصاویری که پیش از این برای گوشی هوشمند آنر پلی 5 منتشر شده بود، تفاوت‌هایی دارد. مهم‌ترین تفاوت این تصاویر، در بخش دوربین‌ها است و این احتمال وجود دارد که یک گوشی Honor Play 5 و دیگری Honor Play 5 Pro باشد.سری آنر پلی 5

بر اساس رندرهای منتشر شده، هردو این گوشی‌ها دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی هستند. نمایشگر 6.53 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس، تراشه Dimensity 800U (احتمالا در یک از مدل‌ها شاهد آن خواهیم بود) و بدنه‌ی بسیار باریک ( ضخامت 7.46 میلی متر و وزن 179 گرم) از دیگر مشخصات اسمارت فون‌های جدید آنر است.

ظرفیت باتری این دستگاه، 3800 میلی آمپر ساعت است و باید ببینیم آیا فناوری سوپر شارژ هواوی به محصولات آنر نیز منتقل شده است یا شاهد چیز متفاوتی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*