نسخه پولی توییتر

نسخه پولی توییتر با عنوان توییتر آبی از راه خواهد رسید

نسخه پولی توییتر یا همان توییتر آبی با ویژگی‌های خاصی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس ۲.۹۹ دلار است.

توتیت های جین وانگ معمولا در رابطه با تغییرات رابط کاربری یا بروزرسانی های آتی این شبکه اجتماعی هستند. ولی امروز وی در توییتی اعلام کرده است که توییتر در حال کار بر روی یک سرویس جدید است. گویا قرار است توییتر نسخه پولی برنامه خود را با عنوان توییتر آبی روانه بازار کند.

توییتر در آينده سرویسی را به نام توییتر آبی و با هزینه ۲.۹۹ دلار در ماه عرضه خواهد کرد که دارای ویژگی‌های زیر خواهد بود:

  • قابلیت عدم ارسال توییت
  • قابلیت مجموعه‌ها

بله، اسم عجیبی دارد ولی توییتر آبی ۲.۹۹ دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت. وانگ همچنین ادامه داد که Twitter ممکن است رده‌بندی‌های مختلفی را ایجاد کند تا افرادی که حق اشتراک بیشتری را می‌پردازند ویژگی‌های بیشتری را نیز دریافت کنند. از ویژگی‌های مورد انتظار در نسخه پولی توییتر می‌توان به دکمه «لغو ارسال» اشاره کرد که به همراه یک تایمر کار می‌کند.

نسخه پولی توییتر

همانطور که وانگ در توییتی در اسفند ماه گفته بود، پس از انتخاب گزینه «توییت»، کاربر زمان کوتاهی خواهد داشت تا پست ارسالی را لغو کند. هرچند فکر می‌کنیم افزودن امکان ویرایش توییت ها خیلی بیشتر می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

ویژگی دیگر مجموعه‌ها نامیده می‌شود که به شما در ذخیره کردن و دسته‌بندی توییت های مورد علاقه‌تان کمک می‌کند تا بعداً راحت‌تر بتوانید آن‌ها را پیدا کنید. کاربران توییتر همچنین قادر خواهد بود مجموعه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اینکه آیا این ویژگی‌های اضافی می‌تواند سبب ترغیب کاربران توییتر به پرداخت اشتراک ماهیانه شود یا خیر، موضوعی است که هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*