شبکه ایرانسل

شبکه ایرانسل در مناطق زلزله‌زده سنخواست پایدار است

شبکه ایرانسل در پی وقوع دو زلزله ۵.۵ و ۵.۴ ریشتری حوالی سنخواست در شهر جاجرم خراسان شمالی پایدار بوده و به صورت کامل به مشترکان خود خدمت‌رسانی می‌کند.

در ساعت‌های ۳ و ۳۴ دقیقه و ۵ و ۲۴ دقیقه بامداد روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 دو زلزله به بزرگی ۵.۵ و ۵.۴ ریشتر در عمق‌های ۱۶ و ۱۰ کیلومتری زمین در نزدیکی سنخواست و ۶۵ کیلومتری بجنورد به وقوع پیوست. در همین راستا اپراتور ایرانسل با انتشار اطلاعیه‌ای از پایدار بودن شبکه خود در این مناطق زلزله‌زده خبر داد.

پایداری شبکه ایرانسل در مناطق زلزله‌زده

اپراتور ایرانسل با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه خود به شکل ۲۴ ساعته همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در زمان بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال آن را در سریع‌ترین زمان برطرف سازد و به مشترکان خود بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهد.

ایرانسل با اعلام اینکه شبکه این اپراتور در مناطق زلزله زده امروز به صورت کامل پایدار است اعلام کرد این آمادگی را دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، از مشترکان آن‌ها میزبانی کند. گفتنی است اپراتور ایرانسل از ابتدای راه‌اندازی شبکه خود طرح پایداری شبکه در شرایط بحرانی را به اجرا در آورده تا در مواقع بروز حوادثی نظیر بلایای طبیعی مشکلات مشترکان را برطرف سازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*