امتیاز دوربین ردمی نوت 10 پرو

امتیاز دوربین ردمی نوت 10 پرو در DxOMark مشخص شد؛ بهتر از آیفون SE

امتیاز دوربین ردمی نوت 10 پرو – Redmi Note 10 Pro توسط وب‌سایت DxOMark منتشر شده است. امتیاز گوشی میان رده شیائومی حتی از آیفون SE نیز بهتر است.

گوشی ردمی نوت 10 پرو بهترین عضو سری ردمی نوت به حساب می‌آید. این گوشی میان رده جزء معدود گوشی‌هایی است که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و امتیاز دوربین ردمی نوت 10 پرو در DxOMark نیز از عملکرد خوب آن حکایت دارد. گوشی میان رده شیائومی حتی توانسته است بالاتر از دستگاه‌های گران‌تری همچون آیفون SE 2020، زنفون ۶ و گلکسی زد فلیپ قرار بگیرد.

امتیاز دوربین ردمی نوت 10 پرو

ردمی نوت 10 پرو توانسته به امتیاز کلی ۱۰۶ دست پیدا کند و در رتبه‌بندی جهانی DxOMark نیز در جایگاه ۷۲ ام قرار گرفته است. هرچند؛ در بازه قیمتی گوشی‌های ۲۰۰ تا ۳۹۹ دلاری، جایگاه سوم به Redmi Note 10 Pro تعلق دارد.

ردمی نوت 10 پرو توانسته امتیاز ۱۱۱ را برای بخش تصویربرداری، ۵۲ را برای زوم و ۹۵ را برای بخش فیلم‌برداری به دست آورد. البته امتیاز پایین زوم چندان هم تعجب آور نیست، زیرا این گوشی به دوربین تله فوتو مجهز نشده است. دگزومارک از عملکرد دوربین گوشی در نمایش جزئیات تصاویر پرتره در فضای باز رضایت داشت و گفت که شاهد نوردهی دقیق و نویز کم در ویدیوها هستیم. همچنین؛ دوربین ردمی نوت 10 پرو عملکرد خوبی در تخمین عمق و ایجاد تاری پس زمینه در تصاویر پرتره دارد.

امتیاز دوربین ردمی نوت 10 پرو

از نقاط ضعف این محصول هم می‌توان به مشکلانی در ثبت تصاویر با گستره داینامیک بالا، تار شدن تصاویر در حال حرکت، گستره داینامیک محدود برای ویدیوها، جزئیات کم در هنگام بزرگنمایی و وجود هاله‌ای سبز رنگ در عکس‌های گرفته شده در فضای باز اشاره کرد.

وب‌سایت DxoMark بر این باور است که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ردمی نوت 10 پرو در شرایط نوری مناسب تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند و در زمینه فیلم‌برداری نیز حتی از نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز بهتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*