سریال The Patrick Star Show

نخستین تیزر سریال The Patrick Star Show را تماشا کنید

شبکه نیکلودئون – Nickelodeon از نخستین تیزر سریال The Patrick Star Show که با محوریت پاتریک در حال ساخت است، رونمایی کرد.

سری باب اسفنجی سال‌هاست که در سراسر دنیا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ شناخته می‌شود. ماجراهای خنده‌دار و دوست‌داشتنی باب اسفنجی و دوستان‌اش، هیچوقت تکراری نخواهد شد و همچنان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. شبکه نیکلودئون در ماه آگوست سال گذشته، خبر تولید اسپین‌آف جدید مجموعه «باب اسفنجی شلوار مکعبی» را تأیید کرد. داستان سریال The Patrick Star Show نیز توسط Claudia Spinelli، مدیر تولید باب اسفنجی نوشته می‌شود. این مجموعه ۱۳ قسمتی به زندگی پاتریک و ماجراهای جالب‌اش به‌عنوان مجری یک برنامه تاک شو (گفت‌وگو محور) خواهد پرداخت.

سریال The Patrick Star Show

باب اسفنجی از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۹۹، مورد توجه شبکه نیکلودئون و شرکت ویاکام سی‌بی‌اس – ViacomCBS‎ قرار گرفت. در حال حاضر با گذشت ۱۳ فصل از این سریال پرطرفدار، باب اسفنجی صاحب جوایز و افتخارات زیادی از جمله رکورددار نامزدی در مراسم جایزه تونی است. همچنین با وجود بازی‌هایی ویدیویی، سه فیلم بلند و تعداد زیادی انیمیشن، تولیدات بسیاری را در کارنامه‌اش دارد. باید تا ماه ژوئیه منتظر باشیم و ببینیم سریال The Patrick Star Show با درخشش پاتریک که به‌عنوان دوست‌داشتنی‌ترین ستاره دریایی دنیا شناخته می‌شود، چه خواهد کرد.

شبکه نیکلودئون با فاصله‌ای یک ماهه از پخش انیمیشن کمپ کورال: سال‌های کودکی باب اسفنجی، اولین تیزر سریال The Patrick Star Show را منتشر کرده است. در این تیزر کوتاه و بامزه، زندگی آشفته و پرهیایو پاتریک را می‌بینیم؛ مجری یک تاک شو بزرگ که قصد دارد به ستاره تلویزیون تبدیل شود. در ادامه می‌توانید این تیزر جذاب را تماشا کنید.

 

از دید برخی منتقدان، ایده ساخت تازه‌ترین اسپین‌آف باب اسفنجی شلوار مکعبی، همان‌قدر که جذابیت دارد، می‌تواند باعث ریزش مخاطبان شود. همیشه عادت داشتیم تا این ستاره دریایی بامزه و باب اسفنجی را در کنار هم ببینیم و به همین دلیل، شاید تنها قرار گرفتن پاتریک در یک مجموعه تلویزیونی، کمی دردسرساز شود. اما آن‌طور که از تیزر کوتاه سریال The Patrick Star Show و نظرات طرفداران پیداست، به احتمال زیاد با مجموعه موفقی مواجه خواهیم شد. ایده حضور پاتریک در یک تاک شو به‌عنوان مجری، هم می‌تواند هواداران قدیمی‌تر را راضی کند و هم باعث جذب بیشتر بینندگان نوجوان شود.

اما تمامی نظرات هم مثبت نیستند. برخی از طرفداران سرسخت باب اسفنجی به دلیل تصمیمات خالق این سری یعنی استفان هیلنبورگ‌ در زمینه تغییر مسیر اصلی سریال، در تماشای این اسپین‌آف مردد خواهند بود. اما با توجه به تیزر سریال The Patrick Star Show، می‌توان وفاداری به ریشه‌ها را احساس کرد و ممکن از است در آینده، نظر این افراد دچار تغییر شود. اگر دل‌تان برای ملاقات دوباره با پاتریک تنگ شده و می‌خواهید او را به‌عنوان مجری یک تاک شو جنجالی ببینید، باید تا ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ صبر کنید.

نظر شما درباره این اسپین‌آف و تیزر کوتاه‌اش چیست؟ آیا به ماجراهای باب اسفنجی و پاتریک علاقه‌مند هستید یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*