مشخصات ریلمی جی تی مستر ادیشن

مشخصات ریلمی جی تی مستر ادیشن فاش شد

ظاهرا یک گوشی 5G دیگر از سری ریلمی GT در راه ورود به بازار موبایل است. در ادامه، نگاهی خواهیم داشت به رندرها و مشخصات ریلمی جی تی مستر ادیشن – Realme GT Master Edition که از دل یک افشاگری جدید بیرون آمده‌اند.

پیش از بررسی مشخصات ریلمی جی تی مستر ادیشن به ظاهر آن بپردازیم که مشابه مدل معمولی ریلمی GT است؛ اما مشتریان حق انتخاب چند رنگ جدید را دارند.

این‌بار هم ریلمی برای طراحی گوشی جدید خود به سراغ نائوتو فوکوساوا، طراح بنام ژاپنی رفته؛ حاصل کار، دو آپشن رنگ سفید و یک رنگ قهوه‌ای است. یکی از رنگ‌های سفید، خطوطی از چرم مصنوعی هم دارد تا متمایز جلوه کند. دو رنگ دیگر اما مات با جلوه‌ای سنتی‌تر هستند.

مشخصات ریلمی جی تی مستر ادیشن

این گوشی 5G همان صفحه نمایش سوپر آمولد 6.43 اینچی را خواهد داشت؛ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز!

تفاوت اصلی را چیپست رقم می‌زند که در مدل مستر ادیشن، اسنپدراگون 778G خواهد بود. این در حالی است که ریلمی GT از تراشه اسنپدراگون 888 قدرت می‌گیرد. برای رم باید انتظار ظرفیت 8 و 12 گیگ را داشته باشیم. حافظه داخلی هم 128 یا 256 گیگابایتی است.

از مشخصات اپتیک دستگاه باید به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در همراهی با دوربین‌های فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کنیم. جالب اینکه برای اولین بار، ریلمی با شرکت Kodak همکاری می‌کند.

انتظار می‌رود باتری ریلمی GT مستر ادیشن، 4300 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد و با سرعت 65 وات شارژ شود. گفته می‌شود قیمت نسخه 8+128 گیگ، 399 یورو خواهد بود و قیمت نسخه 12+256 گیگ، 449 یورو!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*