واتساپ

امکان انتقال پیام های واتساپ بین اندروید و آی او اس فعال شد

دیگر نگران مشکلات در رابطه با انتقال پیام های واتساپ میان سیستم عامل‌های اندروید و iOS نباشید زیرا این قابلیت به تازگی امکان‌پذیر شده است.

پس از شایعات گوناگون در هفته‌های اخیر، سرانجام امکان  انتقال پیام‌ های واتساپ و سابقه چت‌ها و محتوا میان اندروید و iOS توسط این پیام‌رسان پرطرفدار فعال شد. این ویژگی به طور رسمی در جریان رویداد آنپکد سامسونگ اعلام گردید. گلکسی زد فولد ‌۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ – Galaxy Z Fold3 & Galaxy Z Flip3 اولین گوشی‌های تاشویی هستند که انتقال پیام‌ها را از طرف سیستم عامل آی او اس پوشش می‌دهند.

این ویژگی به تدریج برای گوشی‌های سامسونگی که از اندروید ۱۰ و یا بالاتر برخوردار هستند در دسترس قرار خواهد گرفت؛ و نهایتاً در هفته‌های آینده، راهی تمام دیوایس‌های اندروید و آیفون خواهد شد. هنوز هیچ بازه زمانی مشخصی برای این قابلیت جدید وجود ندارد. اما به نظر می‌رسد با توجه اینکه سامسونگ می‌خواهد انحصار خود را حفظ کند، امیدوار است تا با این ویژگی کاربران آیفون را متقاعد سازد و دایره مشتریان‌اش را گسترش دهد! پیام‌رسان WhatsApp هنوز مشخص نکرده که کاربران اندروید چه زمانی می‌توانند انتقال پیام های واتساپ به آیفون را انجام دهند اما احتمالاً به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

انتقال پیام های واتساپ زمانی امکان‌پذیر است که هر دو دستگاه اندروید و iOS از طریق درگاه USB C به کابل لایتینگ متصل شوند. شما نمی‌توانید توسط اینترنت این اتصال را برقرار کنید. اگر بیش از یک بکاپ از سابقه چت، تصاویر و پیام‌های خود دارید، پشتیبان‌گیری‌ها با یکدیگر ادغام نخواهند شد؛ بلکه داده‌های منتقل‌شده پس از انجام بکاپ جدید، نسخه موجود را دوباره بازسازی می‌کنند.

از زمان متولد شدن WhatsApp بیش از یک دهه می‌گذرد. در حال حاضر این برنامه به یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است. برنامه‌ای که همیشه به یک دستگاه محدود می‌شد. تعویض گوشی‌های هوشمند به این معنی بود که کاربران باید از حافظه داخلی‌شان بکاپ می‌گرفتند تا پیام‌ها، تصاویر، چت‌ها و ویس‌های صوتی‌شان در دستگاه جدید بازیابی می‌شد. هرگز امکان انتقال داده‌ بین سیستم عامل‌ها وجود نداشت. اما حالا با اعلام امکان‌پذیری انتقال پیام های واتساپ میان اندروید و آی او اس، می‌توانید خیال‌تان را از بابت این موضوع راحت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*