طراحی جدید اپل واچ سری ۷ در رندرهای خیره‌کننده‌ای فاش شد

طراحی جدید ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ در تصاویر رندر شده لو رفت. اپل واچ جدید اندکی بزرگتر شده و طراحی نسبتا متفاوتی نسبت به قبل دارد.

اپل واچ سری ۷ ممکن است بزرگ‌ترین تغییر را در ۶ سال گذشته این گجت پوشیدنی ایجاد کند. در واقع ساعت‌های هوشمند اپل هنوز بازطراحی مناسبی نداشته‌اند اما این محصول جدید احتمالاً با تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه‌های قبلی از راه خواهد رسید. انتظار می‌‌رود که اپل زمان بیشتری را به طراحی این محصول اختصاص دهد اما نباید خیلی آرمان‌گرایانه به آن نگاه کرد زیرا ممکن است هیچکدام از انتظارات‌مان برآورده نشوند!

از اپل واچ سری ۷ چه انتظاراتی داریم؟

ما در مورد تغییر در طراحی صحبت می‌کنیم که باعث می‌شود Apple Watch Series 7 با سایر محصولات فعلی اپل سازگارتر باشد. این اتفاق به همراه یک یا دو تغییر جزئی دیگر، می‌تواند به ساعت هوشمند جدید اپل کمک کند.

همه‌چیز را مسطح کنید!

اپل واچ سری ۷

رندر مفهومی اپل واچ سری ۷ در کنار آیپد پرو و آیفون ۱۲

این صنعت تا مدت‌ها پیش به سمت طراحی‌های منعطف و گردتر حرکت می‌کرد؛ به ویژه سامسونگ که با محصولات پرچمدارش، مرزهای صفحه‌ نمایش‌های خمیده را درنوردیده بود. با این حال، چند سال پیش اپل تصمیم گرفت که مخالف این جریان پیش برود و محصولات خود را به جای گرد کردن، با نمایشگرهای مسطح تولید کند؛ تصمیمی که بدون شک از نسل‌های قدیمی‌تر آیفون (به ویژه آیفون ۴ و ۵) الهام گرفته شده است.

در سال ۲۰۱۸، آیپد پرو با فریم تخت عرضه شد که با صفحه بزرگ‌تر و حاشیه‌های نازک و یکنواخت هماهنگی خوبی داشت. امسال هم آیفون ۱۲ و مک پرو این روند را ادامه دادند و با لبه‌ها و کناره‌های مسطح عرضه شدند. به نظر می‌رسد که این چرخه با اپل واچ سری ۷ ادامه پیدا خواهد کرد.

اندازه‌های جدید و صفحه نمایش بزرگ‌تر

اپل واچ سری ۷

این ساعت هوشمند می‌تواند در دو سایز جدید ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه شود. این گزینه‌ها به احتمال زیاد جایگزین نسخه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری فعلی خواهند شد که از زمان اپل واچ ۴ رایج بوده است. این تفاوت ۱ میلی‌متری در اندازه ممکن است چندان بزرگ و محسوس به نظر نرسد اما برای طرفداران جذاب خواهد بود. اما شایعات دیگری هم وجود دارند که می‌گویند سری هفتم ساعت‌های هوشمند اپل دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری هستند.

تا قبل از سری ۴، ساعت‌های هوشمند اپل در اندازه‌های ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری عرضه می‌شدند. اما با عرضه سری چهارم که صفحه نمایش بزرگ‌تری را به همراه داشت، اپل این اندازه را ۲ میلی‌متر افزایش داد. اگر بخواهیم این موضوع را به عنوان روندی صعودی و رو به رشد در نظر بگیریم، می‌توانیم امیدوار باشیم که اپل واچ سری ۷ از صفحه نمایش و همچنین یک باتری بزرگ‌تر برخوردار باشد.

قیمت و تاریخ رونمایی

اپل واچ سری ۷

مدل‌های اخیر اپل واچ، همه از ۳۹۹ دلار شروع شده‌اند و Watch SE با قیمت ۲۷۹ دلار یک استثنا به حساب می‌آمد.  مگر اینکه اپل برای ما غافلگیری تازه‌ای در نظر گرفته باشد و قیمت غیرقابل پیش‌بینی‌ای را ارائه دهد. احتمال دارد که نسخه ۴۱ میلی‌متری این ساعت جدید با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شود و پس از این قیمت‌گذاری، نسخه‌های ۴۵ ‌میلی‌متری و ویژه به مراتب گران‌تر باشند.

در مورد زمان معرفی سری هفتم ساعت‌های هوشمند اپل، باید منتظر رویداد سالانه این شرکت باشیم که به سرعت در حال نزدیک شدن است. هیچ تاریخ مشخصی برای رویداد امسال وجود ندارد اما اپل همیشه آن را در اوایل یا اواسط سپتامبر برگزار کرده است؛ بنابراین انتظار داریم امسال هم از این قائده مستثنی نباشد. با توجه به برنامه‌ریزی رویدادهای مختلف در سال‌های اخیر، به احتمال زیاد رویداد ویژه ۲۰۲۱ اپل بین ۵ سپتامبر تا ۲۰ سپتامبر برگزار خواهد شد؛ زمانی که ما انتظار داریم شاهد رونمایی Apple Watch Series 7 باشیم.

اپل واچ سری ۷

در حال حاضر با توجه به اطلاعات و گمانه‌زنی‌های موجود، رندرهای مفهومی و کانسپت‌های طراحی‌شده از این محصول، انتظارات از اپل واچ سری ۷ به شدت بالاست. باید ببینیم آیا این ساعت هوشمند می‌تواند از سایر رقبا پیشی بگیرد و به انتخاب اول عاشقان گجت‌های پوشیدنی تبدیل شود یا خیر. باید منتظر باشیم و ببینیم اپل برای محصول جدیدش چه برنامه‌هایی خواهد داشت.

شما درباره محصول جدید اپل و آینده ساعت‌های هوشمند چه فکری می‌کنید؟ آیا اپل در رقابت با سامسونگ و دیگر رقبا شانسی برای موفقیت خواهد داشت یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*