بازی هورایزن فوربیدن وست

آپدیت نسخه نسل نهمی بازی Horizon Forbidden West رایگان خواهد بود

جیم رایان به عنوان مدیرعامل پلی استیشن، اخیراً اعلام کرده که ارتقا نسخه PS4 به PS5 بازی Horizon Forbidden West رایگان خواهد بود.

سونی به تازگی پیش‌خرید بازی Horizon Forbidden West را آغاز کرده است. اما این شرکت چندین‌بار در هفته‌های اخیر، به دلیل قیمت این عنوان با واکنش منفی روبه‌رو شد. پیش از این به نظر می‌رسید که خبری از آپدیت رایگان نسخه نسل نهمی «هورایزن فوربیدن وست» نیست اما گویا با توجه به واکنشات اخیر، نظر سران پلی استیشن و سونی تغییر کرده است.

جیم رایان به عنوان مدیرعامل پلی استیشن در پست جدید وبلاگ PlayStation، نکات حائز اهمیتی را مطرح کرد. طبق گفته‌های او، قیمت‌گذاری قبلی و تصمیمات این شرکت امری غیرقطعی و موقت بوده و آن‌ها در حال حاضر نظرشان را تغییر داده‌اند؛ بنابراین کسانی که نسخه پلی استیشن ۴ بازی Horizon Forbidden West را دریافت می‌کنند، می‌توانند این عنوان را به صورت رایگان به نسخه پلی استیشن ۵ ارتقا دهند. در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های رایان را مطالعه کنید.

ما در سال گذشته متعهد شدیم که آپدیت رایگان عناوین میان‌نسلی‌مان را که شامل Horizon Forbidden West بود را به مخاطبان ارائه دهیم. در حالی که تاثیر عمیق کروناویروس باعث تاخیر در روند توسعه و انتشار این عنوان شد، اما ما همچنان به قول خود پایبند خواهیم بود.

در راستای همین موضوع، جیم رایان تاکید کرد که تمام آثار میان‌نسلی پلی استیشن در آینده، از گزینه ارتقاء نسخه پلی استیشن ۴ به پلی استیشن ۵ با قیمت ۱۰ دلار برخوردار خواهند بود؛ بازی‌هایی مانند Gran Turismo 7 و قسمت جدید خدای جنگ. با توجه به این خبر، کاربران کنسول نسل هشتمی سونی کماکان می‌توانند از تجربه بازی‌های روز و برخی آثار جدید پلی استیشن لذت ببرند.

شاید بتوان سونی را به دلیل تغییر رویه ناگهانی و پاسخ دادن به بازخوردهای منفی مخاطبان تحسین کرد. اما آن‌ها فقط ارتقاء «هورایزن فوربیدن وست» را رایگان کرده‌اند و آپدیت باقی عناوین میان‌نسلی این شرکت ژاپنی، ۱۰ دلار هزینه خواهد داشت؛ اتفاقی که چندان جالب توجه و منصفانه نیست!

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد. سونی چندی پیش وعده انتشار یک تریلر ۴۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان را به هواداران داد که تاریخ نمایش آن ۹ سپتامبر خواهد بود؛ بنابراین تا چند روز آینده می‌توانیم شاهد جزئیات بیشتری از این بازی موردانتظار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*