هیوندای جنسیس

تمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال 2030 الکتریکی خواهند شد

تمام مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال 2030 الکتریکی خواهند شد. همچنین این برند لوکس قصد دارد 8 خودرو برقی جدید را طی چند سال آینده به بازار عرضه کند.

امروزه خودروسازان بزرگ با سرعت چشمگیری به دنبال الکتریکی کردن محصولات خود هستند و در همین راستا شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تمام مدل‌های Genesis این شرکت تا سال 2030 میلادی یعنی حدود ۹ سال دیگر الکتریکی خواهند شد.

الکتریکی شدن تمام مدل‌های هیوندای جنسیس

Genesis به عنوان برند لوکس هیوندای در سال 2015 میلادی تاسیس شد تا بتواند با عرضه خودروهای لوکس با برندهایی چون بی ام و، مرسدس بنز و لکسوس به رقابت بپردازد. اکنون این خودروساز بزرگ کره‌ای قصد دارد با انجام سرمایه‌گذاری گسترده روی تولید انبوه خودروهای برقی روی آورد. در حال حاضر مدل‌های جنسیس حدود 3 درصد از کل فروش هیوندای را شامل می‌شود، اما این خودرساز قصد دارد با معرفی 8 مدل خودرو برقی جدید به آمار فروش 400 هزار دستگاه دست پیدا کند.

گفتنی است هیوندای اخیرا مدل الکتریکی جنسیس GV60 را برای بازار کره جنوبی معرفی کرد که در سال جاری در این کشور و از سال 2022 میلادی در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد کره جنوبی عزیز