مشخصات فنی سرفیس پرو ۸

مشخصات فنی سرفیس پرو ۸ فاش شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از تاندربولت

یک افشاگر مشخصات فنی سرفیس پرو ۸ را فاش کرد. تبلت هیبرید Surface Pro 8 روز چهارشنبه با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی جدید معرفی خواهد شد.

مایکروسافت چند روز دیگر از تبلت هیبریدی جدید سرفیس پرو ۸ خودش رونمایی خواهد کرد و اکنون اطلاعاتی از آن منتشر شده که نشان می‌دهد باید انتظار چه دیوایسی را داشته باشیم. اکانت توییتری Shadow_Leak تصویری از این تبلت که مربوط به یک فروشگاه اینترنتی است را منتشر کرده است. این افشاگر ادعا می‌کند که نسل جدید سرفیس پرو به یک نمایشگر جدید ۱۳ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حاشیه‌هایی باریک‌تر و دو پورت تاندربولت عرضه می‌شود.

هفته گذشته گزارشی منتشر شده بود که در آن ادعا می‌شد این تبلت بدون پورت‌های USB-A عرضه می‌شود. در واقع این محصول فقط به USB-C و تاندربولت مجهز است. در همان گزارش همچنین گفته شده بود که مایکروسافت در حال آزمایش نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی برای خانواده Surface Pro است. اکنون منبعی که مشخصات فنی سرفیس پرو ۸ را فاش کرده، تمام جزئیات این گزارش را تأیید می‌کند.

مشخصات فنی سرفیس پرو ۸

این گزارش نشان می‌دهد مایکروسافت به دنبال حذف حافظه SSD از روی تبلت جدید خودش است. درست مثل سرفیس لپ تاپ ۴، سرفیس پرو ایکس و نسخه تجاری سرفیس پرو ۷ پلاس که مایکروسافت می‌خواهد با استفاده از هارد درایو، امکان تعویض هارد را برای کاربران تجاریش آسان‌تر کند.

این‌ها تمام اطلاعاتی است که از نسل جدید Surface Pro به دست ما رسیده است. تا دو روز دیگر می‌توانید به طور کامل با مشخصات فنی سرفیس پرو ۸ آشنا شوید.

مایکروسافت چهارشنبه پیش رو، رویداد خبری ویژه سرفیس را برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود در آن از سرفیس پرو ۸، سرفیس گو ۳، سرفیس بوک ۴، سرفیس پرو ایکس و همچنین دومین نسل گوشی اندرویدی سرفیس دوئو رونمایی کند. لازم به ذکر است که گجت نیوز تمام اتفاقات و اخبار این رویداد را تحت پوشش خبری قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*