گلکسی S21 فن ادیشن

گوگل نام گلکسی S21 فن ادیشن را در سایت پشتیبانی AR Core قرار داد

سامسونگ هنوز وجود گوشی گلکسی S21 فن ادیشن را تایید نکرده است؛ اما درج نام آن در وب‌سایت رسمی گوگل، از معرفی مدل FE گلکسی اس 21 در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

اخیرا سامسونگ مراسم Unpacked را برگزار و از گوشی‌های منعطف، ساعت‌های هوشمند و ایربادز جدید خود رونمایی کرد. این خوش‌بینی وجود داشت که گلکسی S21 فن ادیشن یا FE هم در این رویداد معرفی شود؛ ولی چنین اتفاقی نیفتاد.

در حالی که کمپانی کره‌ای بسیار خویشتن‌دار نشان می‌دهد، گوگل بار دیگر وجود این گوشی هوشمند را تایید کرد؛ آن هم با قرار دادن نام گلکسی اس 21 اف ای در فهرست پشتیبانی Depth API اندروید!

گلکسی S21 فن ادیشن

پیش‌تر نیز گوگل به وجود دو نسخه مختلف از این گوشی اشاره کرده بود. یکی با تراشه سامسونگ که گمان می‌رود اگزینوس 2100 باشد و دیگری با تراشه کوالکام که احتمالا اسنپدراگون 888 است.

همه این‌ها یعنی تجربه کاربری مدل FE نیز در حد پرچمداران سری Galaxy S21 خواهد بود؛ البته با قیمتی به مراتب کمتر!

انتظار می‌رود این گوشی ویژگی‌های مشترک دیگری هم با برادران بزرگ‌تر خود داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانیم به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اولتراسونیک، تاییدیه ضد آب IP68، نرخ نوسازی بالا، پشتیبانی از شارژ وایرلس، سیستم پرداخت Samsung Pay، فناوری صوتی Dobly Atmos و Wireless DeX اشاره کنیم.

اگر خوش‌بین باشیم، باید انتظار رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن را در ماه آینده (اکتبر) بکشیم؛ ولی هر چقدر هم دیر، به هر حال تا پیش از پایان سال 2021 از راه خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*