گوشی گلکسی سامسونگ

سامسونگ گوشی های گلکسی را به سوییچ دیجیتال خودرو تبدیل می‌کند

سامسونگ می‌خواهد با اضافه کردن یک قابلیت جدید، گوشی‌های هوشمند خود را بیش از پیش کارآمد کند. صحبت از تبدیل گوشی های گلکسی به سوییچ دیجیتال خودرو است.

در آینده‌ای نزدیک به لطف فناوری انقلابی UWB، کاربران قادر خواهند بود با گوشی های گلکسی سامسونگ ماشین خود را قفل کنند، استارت بزنند یا هر کار دیگری که با سوییچ دیجیتال خودرو قابل انجام است.

اما UWB چیست؟ یک پروتکل ارتباط وایرلس نزدیک-برد است که مانند بلوتوث و وای-فای از امواج رادیویی استفاده می‌کند. البته برخلاف این دو، UWB امواج رادیویی را در فرکانس بسیار بالاتری می‌فرستد که نتیجه‌ی آن، دقت بیشتر و هدایت بهتر است. این یعنی گوشی هوشمند، درک بهتری از محیط اطراف پیدا می‌کند.

مهم‌تر اینکه UWB، سیستم PKE (ورود بدون سوییچ) را به ارمغان می‌آورد؛ یعنی همان‌طور که گفته شد امکان قفل یا باز کردن درهای خودرو، استارت زدن، باز کردن صندوق عقب و فعال‌‌سازی تنظیمات شخصی از طریق موبایل!

سوییچ دیجیتال خودرو

اگر بخواهید ماشین را به کسی قرض بدهید، این سوییچ دیجیتالی قابلیت اشتراک‌گذاری هم دارد. حتی می‌توانید محدودیت زمانی برای کارکرد سوییچ اشتراکی تعیین کنید.

تا پایان سال جاری میلادی، سوییچ دیجیتالی سامسونگ روی خودروی الکتریکی جنسیس GV60 در کره جنوبی فعال خواهد شد. به گفته‌ی کمپانی کره‌ای، این قابلیت با گوشی‌های گلکسی اس 21 پلاس و اولترا، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 3 و 2 سازگار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ