واتساپ

تلگرام دوباره واتساپ را مسخره کرد!

تلگرام به قابلیت حذف دو طرفه پیام‌های ارسالی در پیام رسان خود می‌نازد و به همین دلیل در اکانت توییتر خود، واتساپ را به سخره گرفته است.

پیام رسان Whatsapp یکی از محبوب‌ترین و پردانلودترین مسنجرها در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این اپلیکیشن در بین کاربران ایرانی نیز کاربرد زیادی دارد و بسیاری از کاربران در داخل کشور، به خصوص پس از فیلتر شدن تلگرام، از این پیام رسان برای ارسال پیام و همچنین برقراری تماس‌های صوتی استفاده می‌کنند.

با وجود این، واتساپ مشکلات و محدودیت‌های زیادی دارد که باعث شده کاربران همواره نسبت به آن انتقاد داشته باشند. حتی برخی از این مشکلات باعث شده رقبا به آن طعنه بزنند و بارها شاهد تمسخر اپلیکیشن Whatsapp توسط رقیبانی مانند تلگرام بودیم. به تازگی نیز تلگرام در اکانت توییتری خود دوباره واتساپ را مسخره کرده و به خاطر یکی از همین مشکلات، به خود بالیده و عملکرد Whatsapp را به صورت غیر مستقیم به سخره گرفته است.

تمسخر واتساپ به خاطر نداشتن قابلیت حذف دو طرفه پیام

اکانت تلگرام در توییتر، دو روز پیش عکس یا بهتر بگوییم میم زیر را منتشر کرده که به قابلیت حذف پیام به صورت دو طرفه اشاره دارد. همانطور که می‌دانید کاربران در پیام رسان تلگرام می‌توانند پیام‌های ارسالی را برای خود و حتی برای طرف مقابل پاک کنند تا کاربر مقابل نیز نتواند آن پیام را مشاهده کند. بسیاری از کاربران، این قابلیت را دوست دارند و آن را یک ویژگی کاربردی می‌دانند، اما چنین قابلیتی در پیام رسان واتس اپ وجود ندارد. در صورتی که پیام خود را در Whatsapp پاک کنید، طرف مقابل متوجه می‌شود که شما یکی از پیام‌ها را پاک کرده‌اید و به اصطلاح جای پیام پاک شده باقی می‌ماند.

واتساپ و تلگرام

در عکسی که تلگرام به تازگی توییت کرده نیز به همین موضوع پرداخته شده است. در سمت راست تصویر به امکان حذف کردن پیام برای هر دو طرف اشاره شده و در سمت چپ نیز از اشتباه فرستادن یک پیام در صفحه چت اشتباهی سخن گفته است. در واقع تلگرام با این میم، به طور غیر مستقیم، امکان‌پذیر نبودن حذف پیام برای هر دو طرف در اپلیکیشن واتس اپ را مسخره کرده و اشاره کرده که اگر پیام اشتباهی را برای شخص اشتباهی ارسال کنید، چه اتفاق بدی می‌افتد.

به روزرسانی 1:

تلگرام همچنان به تمسخر واتساپ ادامه می‌دهد و این بار نیز با انتشار یک عکس در توییتر در پاسخ به توییت یکی از کاربران، به او پیشنهاد داد واتساپ را حذف کند تا به این ترتیب مشکل حل شود. جزئیات این مطلب را می‌توانید در لینک زیر مطالعه کنید:

به روزرسانی 2:

پاول دوروف و تلگرام دست از سر واتساپ برنمی‌دارند و از اختلالات به وجود آمده برای این پیام رسان نیز نهایت استفاده را می‌کنند تا هر چه بیشتر عملکرد واتساپ را به سخره بگیرند. در ادامه این تمسخر و کنایه‌ها، تلگرام اقدام جالبی در پیام رسان اجتماعی خود کرده است. در صورتی که شما کلمه واتساپ را در تلگرام تایپ کنید، ایموجی لاک پشت به نمایش گذاشته می‌شود تا به این ترتیب سرعت واتس اپ را تحقیر کنند. همچنین اگر کلمه تلگرام را تایپ کنید، ایموجی موشک نشان داده می‌شود تا تلگرام به این صورت به سرعت بالای پیام رسان خود بنازد.