آپدیت که اندروید 12 بستنی یخی

اینها نخستین گوشی های شیائومی هستند که اندروید 12 بستنی یخی را دریافت می کنند

تنها چند روز پس از انتشار رسمی اندروید 12 ، نام نخستین گوشی های شیائومی که آپدیت اندروید 12 بستنی یخی را دریافت می کنند، مشخص شده است.

اندروید 12 بستنی یخی به تازگی از فاز آزمایشی بیرون آمده و در حال ورود به دستگاه‌های سازگار است. علاوه بر گوشی‌های پیکسل خود گوگل، محصولات برندهای دیگر هم در صف به‌روزرسانی هستند و در اینجا می‌خواهیم از گوشی های شیائومی اسم ببریم.

به طور طبیعی، پرچمداران اخیر کمپانی یعنی شیائومی می 11، می 11 پرو و می 11 اولترا این آپدیت را زودتر دریافت خواهند کرد؛ ولی شرمنده کاربران شیائومی می 11 لایت هستیم. همچنین از آنجایی که روند آپدیت از کشور چین آغاز می‌شود، شاید نسخه‌های محلی می 11 ایکس یا می 11 آی فعلا در این فهرست جایی نداشته باشند.

ردمی کی 40 پرو و کی 40 پرو پلاس هم در موج اول به‌روزرسانی قرار دارند. هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده؛ اما تست‌های داخلی در حال انجام است و نسخه جدید MIUI در راه!

این در حالی است که اوپو و ریلمی تا یک هفته آینده، ColorOS 12 و Realme UI 3.0 را منتشر خواهند کرد. بنابر اعلام گوگل، گوشی‌های مجهز به اندروید 12 سامسونگ، وان پلاس، ویوو و تکنو هم در همین سال 2021 به بازار خواهند آمد.