ایران خودرو تارا

یک ادعای عجیب: ایران خودرو تارا آماده صادرات به بازار اروپا است!

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت ایران خودرو تارا به عنوان اولین خودرو تمام ایرانی با تایید رسمی و ایمارک بین‌المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده آماده صادرات به بازار اروپا است.

احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان ایران عنوان کرد تارا نتیجه یک سال تلاش و هماهنگی تمام قسمت‌های مهم ایران خودرو و قطعه‌سازان است که در شرایط سخت تحریمی نقطه عطفی در صنعت خودرو شد. وی افزود این محصول که نمونه بارزی از خودباوری و خوداتکایی کارشناسان و مهندسان کشور محسوب می‌شود به تازگی با دریافت تاییدیه‌های رسمی برای درخشش در اروپا آماده است.

جزئیات صادرات ایران خودرو تارا به اروپا

ایران خودرو تارا

دبیر انجمن خودروسازان در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تارا با تایید رسمی و ایمارک بین‌المللی استاندارد عابر پیاده برای حضور در بازارهای اروپایی آماده است تا بتواند از اعتبار صنعت خودرو ایران دفاع کند. وی در ادامه به استانداردهای سخت‌گیرانه ایمارک اشاره کرد و گفت هر خودرو برای عرضه در بازار اروپا می‌بایست دارای استانداردهایی چون تست تصادف جاده‌ای، ایمنی عابر پیاده و میزان آلایندگی باشد و تارا نیز در این تست‌ها موفق ظاهر شده است.

ایران خودرو تارا

احمد نعمت بخش در ادامه گفته‌های خود به عرضه تارا اتوماتیک به بازار طی هفته‌های آینده اشاره کرد و گفت از آنجایی که تارا دنده‌ای به موقع به مشتریان عرضه شده و استقبال آنها را به همراه داشت، این خودروساز بزرگ کشور قصد دارد مدل اتوماتیک این سدان جدید را نیز برای تکمیل سبد محصولات خود و پاسخ به نیاز مشتریان به بازار عرضه کند.

ایران خودرو تارا

طبق اعلام دبیر انجمن خودروسازان ایران، تارا به عنوان جدیدترین محصول تمام ایرانی نسبت به سایر رقبای خود از قوای محرکه و ایمنی سطح بالایی بهره می‌برد و آزمایش‌های مختلف نشان می‌دهند این خودرو تا چندین سال می‌تواند در بازار ایران حضور موفقی را تجربه کند.

احمد نعمت بخش با لوکس توصیف کردن تارا اتوماتیک گفت این سدان برای سرنشینان ایمنی، راحتی و آرامش را به همراه دارد و با چنین قابلیتی می‌تواند در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. از این رو ایران خودرو باید روی صادرات این محصول تمرکز کند.

آیا تارا در اروپا خریدار دارد؟

از اظهارات دبیر انجمن خودروسازان می توان اینگونه برداشت کرد که ایران خودرو برنامه‌ای برای صادرات خودو تارا به اروپا دارد. اما سوالی که در اینجا ذهن همه را به خود مشغول می‌کند این است که آیا تارا در اروپا خریدار دارد؟

نظر شما در این مورد چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اروپا که با ایرانخودرو پدر کشتگی نداره! هر خودرویی که طبق استانداردهاشون ساخته بشه و قیمت مناسبی داشته باشه، چرا نباید ازش استقبال کنه؟

  2. خوب شد یارو ایلان ماسک نشد وگرنه الان مریخی ها هم باید منتظر تارا بودن…

  3. حتما مسئولان ایران خودرو یه چی زدن حالشون خوب نبست

  4. رهبر کره شمالی هم میگه برترن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  5. تورو خدا اروپا رو هم به گند نکشید

  6. ماشینی که توی کشور خودش خریدار ندارد می‌خوان بفرستم اروپا که آخرین تکنولوژی روز را داره واقعا خنده دار هست آخرش مثل رانا میشه که قرار بود تو چین تولید بشه