شیائومی پوکو F3 نسخه Enhanced آپدیت MIUI 12.5

شیائومی پوکو F3 نسخه Enhanced آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرد

شیائومی نسخه Enhanced Edition آپدیت MIUI 12.5 را برای گوشی شیائومی پوکو F3 منتشر شد. این نسخه، وعده‌های بزرگی برای عملکرد بهتر گوشی می‌دهد.

نسخه اروپایی گوشی شیائومی پوکو F3 سرانجام پس از مدت‌ها انتظار نسخه پیشرفته‌تر آپدیت MIUI 12.5 با نام Enhanced Edition را دریافت کرد. این یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های زیر پوستی است که چون قابلیت‌های زیادی ندارد شاید خیلی به چشم کاربر مهم نباشد، ولی پیشرفت‌هایی که در زیر قاب گوشی به وجود می‌آورد باعث بهبود عملکرد کلی گوشی خواهد شد.

آپدیتی که برای نسخه اروپایی گوشی پوکو اف ۳ منتشر شده دارای شماره نسخه ۱۲.۵.۶.۰۹ است و ۴۶۶ مگابایت هم حجم آن است. بعد از نصب این نسخه، به جای پچ امنیتی ماه اکتبر، پچ مربوط به یکم آگوست ۲۰۲۱ روی گوشی شما نصب می‌شود.

شیائومی پوکو F3 نسخه Enhanced آپدیت MIUI 12.5

توضیحات این به‌روزرسانی خبر از تغییرات بسیار مثبتی می‌دهد که در اسکرین شات‌های بالا می‌توانید آن‌ها را بخوانید. فلسفه نسخه Enhanced Edition رابط کاربری MIUI 12.5 به چهار بخش تقسیم می‌شود:

  1. «عملکرد سریع» که عمر باتری بهتری را هم ارائه می‌کند.
  2. «عملکرد متمرکز» با الگوریتم‌های جدید پویا که بر اساس استفاده کاربر از منابع سیستم تخصیص داده می‌شود تا تجربه روان را تضمین کند.
  3. «حافظه تفکیک شده» که یک مکانیزم مدیریت حافظه بسیار خوب برای مصرف کارآمدتر رم است.
  4. «حافظه سیال»  که مکانیزمی برای شاداب و پاسخگو نگه داشتن سیستم شما با گذشت زمان است.

همانطور که قبلاً گفتیم، پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌های زیادی در پشت صحنه وجود دارد. علاوه بر این، مجموعه‌ای از باگ‌ها در گوشی شیائومی پوکو F3 نیز بعد از نصب این به‌روزرسانی برطرف می‌شوند. لزوماً این نسخه پیشرفته قابلیت‌های جدیدی را ارائه نمی‌کند، در عوض ویژگی‌هایی را به دستگا هاضافه می‌کند که باعث روان و پرسرعت کار کردن آن و همچنین عاری از مشکل بودن آن می‌شود.

ما با بررسی این به‌روزرسانی و نصب آن روی گوشی پوکو اف ۳ متوجه کمی پاسخگویی بهتر و اجرای روان‌تر برنامه‌ها شدیم. خوشبختانه تا بدین لحظه هم با هیچ مشکل عجیب و غریبی مواجه نشده‌ایم.

Error: Check network connection status.
Open in Google Translate

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*