میلیاردرهای حوزه فناوری

آیا می دانید گوشی دست میلیاردرهای حوزه فناوری چیست؟

اگر به دنبال آن هستید تا متوجه شوید میلیاردرهای حوزه فناوری از جمله بیل گیتس از چه گوشی استفاده می‌کنند تا انتها با ما همراه باشید.

شاید یکی از سؤالاتی که ذهن شما را درگیر کرده است این باشد که گوشی  دست میلیاردرهای حوزه فناوری متعلق به چه برندی است. در پاسخ به این سؤال باید گفت که میلیاردرهای حوزه تکنولوژی از جمله بیل گیتس،‌ ایلان ماسک، جف بزوس و … در رابطه با تلفن همراه مورد استفاده خود اطلاعات زیادی را منتشر نمی‌کنند و تنها بعضی اوقات به این موضوع پرداخته و جزئیات کوچکی را منتشر می‌کنند که همین مسئله کنجکاوی مردم را بیشتر می‌کند. به تازگی در رابطه با این موضوع اطلاعاتی منتشر شده است که در ادامه این مطلب می‌توانید آن‌ها را ببینید.

مدل تلفن همراه میلیاردرهای حوزه فناوری

۱. ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تاکنون به صورت واضح اعلام نکرده است که گوشی مورد استفاده او متعلق به چه برندی است. اما می‌توان احتمال داد که موبایل وی آیفون باشد، چرا که در سخنرانی‌های او آیپد و آیفون زیاد دیده می‌شود.

۲. تراویس کالانیک

تراویس کالانیک، بنیان‌گذار اوبر به عنوان یکی از میلیاردرهای حوزه فناوری در رابطه با موبایل خود صحبت زیادی نمی‌کند، اما دوربین‌ها تاکنون تصاویری را از این فرد گرفته‌اند که نشان می‌دهد موبایل دست او آیفون است.

۳. مارک زاکربرگ

مدیرعامل فیس بوک با تعداد زیادی از مدیران اپل ارتباط تنگاتنگی دارد و از این رو تصور می‌شود که اپل بعضی اوقات آیفونی را به عنوان هدیه در اختیار او قرار می‌دهد. دریافت آیفون رایگان توسط مارک زاکربرگ جای تعجب دارد، اما با توجه به این مسئله مشخص می‌شود که گوشی وی آیفون است.

۴. جف بزوس

در حال حاضر مشخص نیست که تلفن همراه جف بزوس، مؤسس آمازون از چه برندی است،‌ اما وی تا پیش از این با موبایل سامسونگ و قبل‌تر از آن نیز با گوشی بلک بری در انظار عمومی ظاهر شده بود.

۵. لری پیج و سرگئی برین

سرگئی برین به عنوان یکی از میلیاردرهای حوزه فناوری تا پیش از این با موبایل نکسوس دیده شده بود و لری پیچ نیز قبلا از بلک بری استفاده می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که هم‌اکنون گوشی دست پیج نسخه استنفورد EE380 و همچنین گوشی برین نیز گوگل پیکسل است.

۶. بیل گیتس

به نظر می‌رسد که گوشی بیل گیتس، مؤسس مایکروسافت اندرویدی باشد که علت اصلی این موضوع ادغام نرم افزار مایکروسافت و اندروید است. اما با این وجود او با تلفن همراه آیفون 5S نیز در ملاءعام دیده شده بود که به نظر می‌رسد گیتس در شرایط ضروری از آن استفاده می‌کند.

۷. ساندرای پیچای

مدیرعامل گوگل که یکی از میلیاردرهای حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود چند سال پیش عنوان کرده بود که حدود ۳۰ موبایل هوشمند در اختیار دارد. پیش از این مسئله نیز پیچای در سال ۲۰۰۶ نخستین موبایل هوشمند خود را خریداری کرده بود. احتمال داده می‌شود که بیشترین موبایل‌های مورد استفاده وی متعلق به گوگل باشند.

۸. ایوان اشپیگل

در حال حاضر معلوم نیست که ایوان اشپیگل، مؤسس اسنپ چت از چه تلفن همراهی استفاده می‌کند، اما وی در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود گفته بود که از آیفون خود به شدت مراقبت کرده و در عین حال روی آن قاب نمی‌اندازد. با توجه به این مسئله می‌توان گفت که گوشی مورد استفاده اشپیگل از نوع آیفون است.

۹. تیم کوک

با توجه به تصاویری که از مدیرعامل اپل منتشر شده است مشخص می‌شود که گوشی او طبق انتظار، آیفون است. با این وجود نمی‌توان به راحتی گفت که تیم کوک در حال حاضر از چه مدل تلفن همراهی استفاده می‌کند.