حیات فرازمینی

مدیر جدید ناسا: با اطمینان به حیات فرازمینی باور دارم؛ هیچ توضیحی برای مشاهده یوفوها نداریم

بیل نلسون، مدیر جدید ناسا در جدیدترین اظهارات خود گفت با اطمینان به حیات فرازمینی باور دارد و هیچ توضیحی برای مشاهده یوفوها وجود ندارد.

بیل نلسون در ماه می امسال به عنوان رئیس جدید ناسا انتخاب شد. وی به تازگی با مرکز علوم سیاسی دانشگاه ویرجینیا مصاحبه کرده و به لری ساباتو، استاد علوم سیاسی این دانشگاه گفته با اطمینان بر این باور هستم که حیات بیگانه فرازمینی در کیهان وجود دارد. مدیر جدید ناسا می‌گوید باور دارم که عالم هستی بسیار پهناور است و هم‌اکنون حتی نظریه‌هایی مطرح می‌شود در این مورد که شاید عالم‌های دیگری هم وجود داشته باشند.

رئیس ناسا از وجود حیات فرازمینی اطمینان دارد

بیل نلسون در ادامه گفت اگر عالم‌های دیگری وجود داشته باشد، من که باشم که بگویم زمین تنها مکان شکل‌گیری حیات بوده و مثل ما سازمان یافته و متمدن است؟ وی در پاسخ به این سوال که آیا سیاره‌های زمین دیگری هم در آن بیرون وجود دارد یا خیر، گفت من با اطمینان فکر می‌کنم که این‌چنین است، چرا که جهان هستی بسیار عظمت دارد.

حیات فرازمینی

بیل نلسون، رئیس سازمان فضایی ناسا

رئیس ناسا در این مصاحبه بیان کرد:

از سال 2004 میلادی تاکنون، خلبانان نیروی دریایی ما بیش از 300 مورد مشاهده یوفو را گزارش کرده‌اند و نه ارتش، نه ناسا و نه هیچکس دیگری نمی‌داند این اشیای ناشناس پرنده در واقع چه چیزی هستند.

در ماه می 2021، ویدیویی از یک شی پرنده ناشناس در اطراف کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام منتشر شد. در این ویدیو، این شی پرنده از سرعت بسیار زیادی برخوردار بود و خیلی سریع تغییر مسیر می‌داد. یکی از ملوانان در واکنش به آن می‌گوید: «خدای من! چقدر سریع حرکت می‌کند!»

مدتی قبل از آن نیز سه ویدیوی طبقه‌بندی شده توسط پنتاگون منتشر شد که اشیای ناشناس پرنده را در سال‌های 2014 و 2015 به نمایش درآورده بود. پنتاگون اعلام کرده این ویدیوها را منتشر کرده تا در خصوص تصورات اشتباه عموم مردم درباره واقعی بودن یا نبودن ویدیوهای منتشر شده و این که آیا چیزهای بیشتری در این ویدیوها وجود دارد یا نه، شفاف‌سازی کنند.

بیل نلسون در ادامه صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که این پرندگان ناشناس مربوط به دشمنان ما روی زمین نباشند و آنها چنین فناوری‌هایی را نداشته باشند. به گفته وی، این ماموریتی است که ما دائما در نظر داریم که چه چیزی یا چه کسی آنجاست؟ ما که هستیم؟ چگونه از اینجا سر درآوردیم؟ چگونه به چیزی که اکنون هستیم تبدیل شدیم؟ چگونه توسعه پیدا کردیم؟ چگونه متمدن شدیم؟ و آیا در جهانی با میلیاردها خورشید دیگر در بین میلیاردها کهکشان، شرایط مشابهی وجود دارد یا نه؟ جهان به اندازه‌ای پهناور است که حتی تصور کردن آن نیز ممکن نخواهد بود. نلسون افزود:

به شما می‌گویم که چه چیزی من را به فکر وامی‌دارد؛ بهتر است که من مسئول بهتری برای چیزهایی باشم که داریم، چرا که ما وضعیت را خراب می‌کنیم، مثل همان طوری که با هم رفتار می‌کنیم و خرابکاری می‌کنیم. من می‌دانم که ماموریتم چیست؛ ماموریت من این است که مسئول بهتری برای این سیاره و شهروند بهتری برای زمین باشم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر قشنگ صحبت کرده