قیمت تلویزیون های ال جی

آخرین قیمت تلویزیون های ال جی در بازار ایران – آبان ۱۴۰۰

در این مطلب آخرین قیمت تلویزیون های ال جی در بازار ایران برای آبان 1400 را بررسی می‌کنیم و با ارزان ترین و گران ترین تلویزیون LG آشنا می‌شویم.

هم‌اکنون به دلیل این که تنها تعداد اندکی از لوازم خانگی مجوز ورود به کشور را دریافت می‌کنند، برخی از محصولات ال جی افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. این در صورتی است که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی کمتر از ۱۰ میلیون تومان نیز محصولات این برند معتبر را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با آخرین قیمت تلویزیون  های ال جی در بازار کشور آشنا شوید.

نگاهی به قیمت تلویزیون های ال جی

تلویزیون های ال جی

تلویزیون ال جی فول اچ دی مدل 43LJ55000GI با قیمتی در حدود ۸ میلیون تومان به عنوان ارزان ترین تلویزیون ال جی موجود در بازار کشور شناخته می‌شود. تلویزیون ال جی مدل ۶۵ اینچی اولترا ۶۵SJ95000GI نیز گران ترین تلویزیون این برند در بازار کشور به شمار می‌رود. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۶۳ میلیون تومان را کنار بگذارید.

تلویزیون ۶۰ اینچی ال جی مدل 60SLJ85000GI نیز نمونه دیگری از محصولات برند ال جی است که می‌توانید با پرداخت ۵۵ میلیون تومان اقدام به خرید آن کنید. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه سوم تلویزیون ۵۵ اینچی اولترا اچ دی ال جی مدل 55UC97000GI قرار دارد. این محصول در بازار کشور ۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. تلویزیون ال جی مدل 55LG62500GI نیز با قیمتی در حدود ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. در رتبه پنجم نیز تلویزیون ۴۳ اینچی فول اچ دی ال جی مدل 43LJ55000GI به چشم می‌خورد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، باید ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

شرکت ال جی در سال ۱۹۵۸ و با ادغام مجموعه‌های لاکی و گلدستار در کشور کره جنوبی تأسیس شد. این شرکت محصولات خود را با شعار زندگی خوب تولید می‌کند که می‌توان این شعار را در کیفیت محصولات ال جی مشاهده کرد. ال جی محصولات خود را به بازار ایران نیز عرضه می‌کند که تاکنون فروش خوبی را در این بازار به دست آورده است. برای نمونه‌ای از محصولات این شرکت که به بازار ایران عرضه می‌شود می‌توان به ماشین ظرفشویی،‌ تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی اشاره کرد. این شرکت در کشورهای مختلف شعبه‌های زیادی دارد و تولید بعضی از محصولاتش را در آن کشورها انجام می‌دهد. اما باید بگوییم محصولات این شرکت در هر کجای دنیا که تولید شوند همواره مشتریان زیادی دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*