ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ معرفی شدند+عکس

ما در این مطلب ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ را معرفی می‌کنیم که تمام خودروهای این لیست به تجهیزات و امکانات ایمنی زیادی مجهز شده‌اند.

به اعتقاد بعضی از افراد، در نظر گرفتن امکانات ایمنی گسترده‌تر برای خودروها باعث شده تا رانندگی دیگر مثل سابق لذت‌بخش نباشد. این در صورتی است که بهره‌مندی خودرو از امکانات ایمنی بیشتر در واقع خیال راننده را راحت‌تر می‌کند. کراس اوورها در مقایسه با سایر اتومبیل‌ها ایمن‌تر هستند که دلیل اصلی این موضوع ابعاد بزرگ آن‌ها است. این اتومبیل‌ها دارای تجهیزات ایمنی زیادی هستند که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان کیسه‌های هوای پنهان برای سرنشینان اشاره کرد.

اما کیسه هوا نمی‌تواند به طور کامل ایمنی خودرو را تأمین کند و شاخصه‌های مهم دیگری نیز برای تأمین ایمنی خودرو وجود دارند که از جمله آن‌ها باک‌های ضد ضربه، سیستم‌های ایمنی، نوع چراغ‌ها و مناطق مچاله شونده هستند. ما قصد داریم در ادامه این مطلب شما را با ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ آشنا کنیم.

با ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

۱. کیا استینگر جی تی 2021/22

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

کیا استینگر GT به یک پیشرانه V6 توئین توربو مجهز شده است که می‌تواند قدرت ۳۶۵ اسب بخار را به تولید برساند. کمپانی کیا برای این اتومبیل امکانات زیادی در نظر گرفته است که دستیار حفظ مسیر، چراغ‌های جلو با نور بالای خودکار و همچنین ترمز اضطراری با تشخیص عابران از جمله آن‌ها هستند.

۲. تسلا مدل ۳

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

تسلا مدل ۳ ارزان‌ترین خودرو تسلا محسوب می‌شود. برای خرید این اتومبیل باید مبلغی در حدود ۴۵ هزار دلار را کنار بگذارید. تسلا مدل ۳ در کمتر از ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر مسافتی که این خودرو می‌تواند با هر بار شارژ طی کند ۲۰۰ مایل اعلام شده است. دستیار ترمز، کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از مسیر از جمله امکانات این نسخه از تسلا هستند. لازم به ذکر است که این خودرو موفق شده از تست‌های ایمنی مؤسسه IIHS نمره عالی را دریافت کند.

۳. لینکن اوییتور (۲۰۲۲)

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

لینکن اوییتر نمونه دیگری از ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ است. این اتومبیل ۲.۵ تنی دارای یک پیشرانه V6 است که حداکثر قدرت آن ۴۰۰ اسب بخار اعلام شده است. این کراس اوور از تست تصادف جلو و جانبی مؤسسه IIHS پنج ستاری ایمنی کسب کرده است، اما از تست واژگونی موفق به دریافت ۴ ستاره شده است.

۴. آئودی کیو 8 مدل 2021

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

آئودی Q8 موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی در تست‌ تصادف مؤسسه IIHS شده است. این اتومبیل دارای یک پیشرانه V6 توئین توربو است که می‌تواند قدرت ۲۳۵ اسب بخار را به تولید برسانید. از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو می‌توان به دستیار حفظ مسیر، نظارت بر نقاط کور و همچنین هشدار ترافیک از عقب اشاره کرد.

۵. سوبارو WRX مدل 2021/22

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

سوبارو WRX نمونه دیگری از ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ است. این اتومبیل از امکانات زیادی بهره می‌برد که سیستم ایمنی دوربین آی‌سایت و سیستم جلوگیری از تصادف از جلو نمونه‌ای از آن‌ها هستند. لازم به ذکر است که این خودرو در تست تصادف مؤسسه IIHS نمره عالی را دریافت کرده است.

۶. جنسیس جی 70 مدل 2020 تا 2022

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

شرکت جنسیس موتورز، خودرو لوکس جنسیس G70 را بر پایه پلتفرم کیا استینگر ساخته است. این اتومبیل به امکانات متنوعی مجهز شده است که کروز کنترل هوشمند مبتنی بر مسیریابی، جلوگیری از برخورد از جلو،‌ دستیار رانندگی در بزرگراه،‌ جلوگیری از برخورد در نقاط کور و همچنین جلوگیری از برخورد از عقب نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

۷. بی ام و سری ۳ G20 مدل 2019 تا 2022

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

بی ام و سری ۳ G20 به صورت خودکار از امکانات ایمنی کمی بهره می‌برد که اصلی‌ترین آن‌ها ترمز اضطراری و سیستم تشخیص برخورد از جلو هستند. این در صورتی است که خریداران این خودرو می‌توانند با پرداخت مبلغ ییشتر، اتومبیل خود را به امکاناتی نظیر دستیار حفظ مسیر و نظارت بر نقاط کور نیز مجهز کنند. اما در کل این اتومبیل در مقایسه با برخی از خودروهای این لیست نظیر کیا استینگر GT امکانات کمتری دارد.

۸. دوج رم ۱۵۰۰ مدل 2019 تا 2021

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

دوج رم ۱۵۰۰ که یک پیکاپ تراک است موفق شده در تست تصادف مؤسسه IIHS امتیاز عالی را دریافت کند. دلیل اصلی این مسئله بهره‌مندی دوج رم ۱۵۰۰ از سیستم پیش‌گیری از تصادف بوده است. در صورتی این خودرو پنج ستاره کیفی را دریافت کرده که معمولا پیکاپ تراک‌ها به دلیل برخورداری از کاپوت و جلوپنجره بزرگ موفق به دریافت ستاره کامل نمی‌شود. سیستم آینه دیجیتال متصل به فرمان و همچنین نمایشگر هدآپ از جمله امکانات ایمنی این خودرو هستند.

۹. هیوندای ولستر توربو R مدل 2019 تا 2021

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱

نمونه دیگری از ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ هیوندای ولستر توربو R است. کمپانی هیوندای برای این خودرو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو در نظر گرفته است که توانی برابر با ۲۰۱ اسب بخار را به تولید می‌رساند. این اتومبیل در ۶ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. از جمله امکانات ایمنی هیوندای ولستر توربو R می‌توان به هشدار ترافیک از عقب، ترمز خودکار، شش ایربگ و سیستم تشخیص نقاط کور اشاره کرد. لازم به ذکر است که این اتومبیل در حال حاضر ۳۵ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*