آیفون 13 پرو تیرانوفون

آیفون 13 پرو با دندان واقعی دایناسور و قیمت نجومی عرضه شد

کمپانی روسی Caviar تازه‌ترین سری iPhone 13 را برای علاقه‌مندان به گوشی‌های لوکس ارائه کرد. در طراحی آیفون 13 پرو تیرانوفون، از دندان دایناسور T-Rex با قدمت 80 میلیون ساله استفاده شده است.

کاویار سری تازه‌ای از آیفون 13 پرو و پرو مکس را معرفی کرد. این سری با نام Tera متشکل از نسخه Monsterphone با پنل مقاوم شده‌ی تیتانیومی و نسخه Teradiamond با پنل عقب الماس‌نشان است. اما شاید جالب‌ترین نسخه، Tyrannophone باشد.

قاب این نسخه از کامپوزیت سبک‌وزن و حکاکی شده‌ای ساخته شده که آلیاژ طلای جواهرسازی هم دارد. کمپانی روس برای چشم دایناسور، از کهربای واقعی استفاده کرده و سر مجسمه-مانند دایناسور، از تیتانیوم ساخته شده است. البته تکه‌ای کوچک از دندان واقعی دایناسور تیرکس را هم نباید فراموش کنیم. ناگفته نماند که فقط هفت دستگاه از آیفون 13 پرو تیرانوفون به مشتریان عرضه خواهد شد.

وقتی نام این سری گوشی‌ها Tera باشد، حتما پای حافظه یک ترابایتی هم در میان است. با این حجم حافظه داخلی، مدل پرو حدود 8600 دلار قیمت دارد و این مبلغ برای آیفون ۱۳ پرو مکس به 9150 دلار می‌رسد. البته با استانداردهای کاویار، این قیمت‌ها نسبتا ارزان شمرده می‌شوند؛ کمااینکه پیش‌تر یک گوشی با پرتره دونالد ترامپ و جو بایدن، قیمت پایه 15 هزار دلاری داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*