بهمن رسپکت

بهمن رسپکت در خیابان های تهران مشاهده شد + عکس

بهمن موتور قصد دارد که تا انتهای امسال سدان جدید خود را با نام رسپکت روانه بازار کند. حالا بهمن رسپکت با پلاک گذر موقت برای تست در خیابان های تهران دیده شده است.

به تازگی تصاویری از سدان جدید بهمن موتور در حال تست و بررسی در خیابان های تهران منتشر شده است. این خودرو که قرار است تحت عنوان رسپکت تا پایان امسال به بازار کشور عرضه شود در واقع نسخه ایرانیزه شده کویین ژوآندو (Cowin Xuandu) است. مطابق با اعلام بهمن موتور این خودرو ۶۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد شد.

بهمن رسپکت

مشخصات فنی بهمن رسپکت

بهمن رسپکت یک سدان کلاس C است که ۴۶۶۶ میلی‌متر طول، ۱۸۲۵ میلی‌متر عرض و ۱۴۸۳ میلی‌متر ارتفاع دارد، فاصله بین دو محور نیز ۲۷۰۰ میلی‌متر است. این سدان به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده است که توانی برابر با ۱۵۰ اسب بخار را به همراه ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور به تولید می‌رساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته گذاشته شده است. طبق اعلام بهمن موتور، خودرو رسپکت به ازای هر صد کیلومتر ۷ لیتر بنزین می‌سوزاند. لازم به ذکر است که این خودرو از سیستم تعلیق مستقل در عقب و جلو بهره می‌برد.

بهمن رسپکت

نگاهی به امکانات سدان جدید بهمن موتور Respect

گروه بهمن قصد دارد که سدان رسپکت را با امکانات متنوعی به بازار عرضه کند که نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی، تودوزی چرمی، شش ایربگ ۱۰ نقطه‌ای، تنظیم صندلی راننده به صورت برقی در شش جهت،‌ تنظیم صندلی شاگرد به صورت برقی در چهار جهت،‌ دوربین ۳۶۰ درجه،‌ رینگ‌های ۱۷ اینچی، نورپردازی مخفی داخل کابین، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم ترمز کمکی با برنامه کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش یا TCS‌، سانروف،‌ استارت دکمه‌ای، فرمان کمک برقی، اتوهلد،‌ سنسور نور و باران،‌ توزیع الکترونیکی نیروی ترمز یا EBD و ترمز پارک برقی از جمله آن‌ها هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*