بدنت رو آپگرید کن

پایان کمپین « بدنت رو آپگرید کن » سامسونگ؛ اعطای گوشی گلکسی S21 Ultra به نفرات برتر

کمپین « بدنت رو آپگرید کن » سامسونگ پس از 6 هفته و با شرکت بیش از 7 هزار نفر به پایان رسید. دو نفر از نفرات برتر چالش نهایی این کمپین نیز توانستند جایزه گوشی گلکسی S21 Ultra را از آن خود کنند.

شرکت سامسونگ با هدف تشویق کاربران به انجام ورزش‌های خانگی در شهریورماه سال 1400 کمپینی را با نام « بدنت رو آپگرید کن » را برگزار کرد که این کمپین اکنون پس از 6 هفته و با 5 چالش هفتگی به پایان رسید. در مرحله چالش نهایی نیز دو نفر از نفرات برتر این کمپین توانستند جایزه نهایی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ را از آن خود کنند.

جزئیاتی از کمپین « بدنت رو آپگرید کن »

بدنت رو آپگرید کن

در این کمپین هر هفته مربیان حرفه‌ای تمرینات ورزشی را آموزش می‌دادند که ویدیوهای هر آموزش نیز در صفحه اینستاگرامی سامسونگ به اشتراک گذاشته می‌شد. علاقه‌مندان می‌توانستند با انجام این تمرینات ورزشی و بارگذاری ویدیوهای خود در این کمپین حضور پیدا کنند.

در طول 6 هفته از برگزاری این کمپین، حدود 30 ویدیوی آموزشی به مدت 600 دقیقه در وب‌سایت و اینستاگرام سامسونگ منتشر شد تا علاقه‌مندان بتوانند تمرینات ورزشی مبتدی و پیشرفته را فرا بگیرند. همچنین در مجموع ویدیوهای این کمپین بیش از 500 هزار بار مورد بازدید کاربران قرار گرفت. ضمن این که هر روز یک ویدیو تمرینی و هر جمعه هم تمرین لایو از اینستاگرام سامسونگ با هدف افزایش آمادگی بدنی شرکت‌کنندگان این کمپین پخش می‌شد.

بدنت رو آپگرید کن

این ویدیوها توانستند در پایان 5 هفته آمار 250 هزار بیننده و زمان کلی 300 دقیقه‌ای را ثبت کنند. به طور کلی محتواهای کمپین در صفحه‌های مختلف اینستاگرام توسط کاربران آمار بازدید حدود 9 میلیون بار را به ثبت رساندند.

دو مربی حرفه‌ای تناسب اندام ایران فرایند مربوط به تمرینات و چالش‌های این کمپین را بر عهده داشتند. میثم شفیعی، مربی بین‌المللی تناسب اندام و چهره برتر مدیریت ورزش کشور در سال 98 به همراه غزل ماهانی، قهرمان کشور دو و میدانی و کارشناس ارشد بیومکانیک ورزشی نیز در برگزاری کمپین بدنت را آپگرید کن همکاری داشتند.

بدنت رو آپگرید کن

در واقع سامسونگ با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت تا کمپین « بدنت رو آپگرید کن » را با هدف ایجاد انگیزه و سلامت روحی و جسمی در افراد برگزار کند. در این کمپین مسابقات و چالش‌های ورزشی متعددی به انجام رسید که توانست کاربران را به انجام ورزش در خانه ترغیب کند.

بدنت رو آپگرید کن

در طول برگزاری کمپین « بدنت رو آپگرید کن » به نفرات برتر 12 جایزه اعطا شد. در واقع پایان هر هفته و بعد از انجام چالش‌های هفتگی، دو نفر از برترین ویدیوها توانستند جوایزی نظیر ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ، واچ اکتیو 2 و هدفون‌های گلکسی بادز 2 و بادز لایو را از آن خود کنند. ضمن این که در پایان هفته پنجم و در پایان این کمپین نیز دو نفر برتر چالش نهایی موفق به دریافت گوشی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ شدند.

گفتنی است با مراجعه به صفحه اینستاگرامی سامسونگ به آدرس samsungir یا وبسایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran می‌توانید از برنامه‌ها و کمپین‌های آینده این شرکت مطلع شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*