ریزش رمز ارز کاردانو

ریزش رمز ارز کاردانو تا کجا ادامه دارد؟

حدود سه ماهی می شود که ریزش رمز ارز کاردانو شروع شده و این سوال پیش آمده که روند نزولی کاردانو تا کجا ادامه خواهد داشت؟

در میان انبوهی از رمز ارزهای بازار، کاردانو تنها ارز دیجیتالی است که با وجود پشتوانه قوی و برنامه‌های مهم، همچنان در حال طی کردن روند نزولی است. پس از آپدیت جدید این رمز ارز، دارندگان آن امید زیادی به صعود داشتند اما چنین دورنمایی محقق نشد.

پس از رشد بی‌نظیر و 100 درصدی بیت کوین، اکثر رمز ارزها به پیروی از آن رشد شیرینی را تجربه کردند. حال کاردانو جزو معدود رمز ارزهایی است که برخلاف روند صعودی بازار، در حال سقوط آزاد است. در ادامه مروری بر علت ریزش خواهیم داشت.

سقوط آزاد کاردانو تا کجا؟

با نگاهی به چارت این رمز ارز در تصویر زیر، به لحاظ تکنیکالی، کاردانو اکنون در کف کانال صعودی خود قرار دارد و البته با یک الگوی چکش قدرتمند به ادامه روند نزولی خود واکنش نشان داده است. این کف حمایتی برای کاردانو سرنوشت ساز خواهد بود.

اگر مشکل سویه جدید کویید 19 حل شود، انتظار رشد مجدد در بازار کریپتوکارنسی‌ها دور از ذهن نیست. ارز دیجیتال کاردانو هم‌اکنون در بهترین موقعیت برای خرید محسوب می‌شود و احتمال بازگشت آن، پس از اصلاح زیادی که داشته وجود دارد.

ریزش رمز ارز کاردانو

موضوع تعجب آور اینجاست که کاردانو از جمله بهترین رمز ارزهایی است که به تازگی شبکه خود را بروزرسانی کرده و اخیرا یک هاردفورک مهم را پشت سر گذاشته است. علاوه بر این آپدیت آلونزو هم هم اکنون فعال شده است.

با این اوصاف کاردانو بستری برای قراردادهای هوشمند فراهم کرده و حالا تمامی توسعه دهندگان و تیم‌های دیگر قادر خواهند بود، پروژه‌هایشان را بی‌واسطه در شبکه کاردانو طراحی و پیاده سازی کنند. هر یک از این اخبار به تنهایی می‌بایست تاکنون کاردانو را به بازده خوبی می‌رساند اما متاسفانه روند نزولی همچنان مسلط است.

البته بروزرسانی شبکه آلونزو دردسرهای زیادی با خود داشت. برخی از کارشناسان می‌گفتند که قراردادهای هوشمند در کاردانو مشکلی به نام هم‌زمانی دارد. این یعنی اینکه کاربران نمی‌توانند به صورت هم‌زمان از شبکه کاردانو استفاده کنند.

پس از این ماجرا، خالقان این ارز دیجیتال، چارلز هاسکینسون و اینپوت اوتپوت در صدد توضیح برآمدند. آنها سعی کردند که ساز و کار قراردادهای هوشمند خود را بیان کنند و مشکل هم‌زمانی را بی‌اهمیت جلوه دهند. به نظر می‌رسد یکی از دلایل ریزش رمز ارز کاردانو همین است.

در همین حال رمز ارز محبوب دیگر بازار، سولانا، توانسته است جایگاه پنجم بازار را تصاحب کند. یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی سولانا، تاخیر کاردانو در راه‌اندازی سیستم قراردادهای هوشمند بود. همچنین سرمایه‌گذاران بسیاری ترجیح دادند که روی ایده ارز دیجیتال سولانا یعنی مکانیسم مبتنی بر اثبات تاریخ سرمایه گذاری کنند. شبکه سولانا قادر است در هر ثانیه تراکنش‌های زیادی را پشتیبانی کند و همین باعث رشد سولانا و عقب ماندن رمز ارز کاردانو شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. احتمالن شما کاردانو رو در اوج قیمت خریدی که به ریزش و اصلاح قیمت کارانو میگی سقوط. در ضمن نیمی از ریزش قیمت با ریزش قیمت بیت‌کوین همزمان بود که تمام ارز‌های بازار رو قرمز کرد. اما هیچکس نمیگه چرا بیتکوین ریزش کرد. همه میگن چرا کاردانو مثل سولانا بالا نمیره. بیت‌کوین و سولانا و امثال اینها به دلیل رشد سریعشون بستر فعالیت نهنگ‌ها هستن به همین دلیل هست که سالی یکی دوبار بیت‌کوین با هر خبر بدی چنین ریزش های بزرگی داره. اما روند رشدی که کاردانو داره برای نهنگ‌ها جالب نیست. اکثر افردای که کاردانو میخرن مثل من هولدر هستن و نگاه بلند مدت دارن. در ضمن پولبک کاردانو دقیقن با پولبک بیت‌کوین همزمان بوده و اصلن عقب نیست! طبیعی هم هست. زمانی که بیت‌کوین به ۶۵هزارتا برسه کاردانو هم رشد طبیعی خودش رو پی می‌گیره. کاردانو کمتر رشد ناگهانی داره چون خیلی کمتر ترند میشه. طی یکسال گذشته کاردانو رشد ده برابری داشته و فکر می کنم چنین رشدی کافی باشه! دلیلی نمیبینم که کاردانو مثل موشک بالا بره و اصلاح نکنه!