گلکسی S21 FE سامسونگ

رندرهای با کیفیت گلکسی S21 FE سامسونگ را قبل از رونمایی رسمی تماشا کنید

پس از افشای طراحی، مشخصات و رنگ‌بندی گلکسی اس 21 اف ای، حالا تصاویر مطبوعاتی آن به بیرون درز کرده است. شما را به دیدن این رندرهای جدید گلکسی S21 FE سامسونگ دعوت می‌کنیم.

افشاگر سرشناس «رولند کوانت» با انتشار تصاویر مطبوعاتی گلکسی S21 FE سامسونگ، بار دیگر طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را به نمایش گذاشت؛ شامل نسخه‌های سبز، صورتی، سفید و مشکی رنگ!

البته بعید نیست که در اوایل سال 2022، این گوشی با رنگ‌های متنوع‌تری وارد بازار شود. دیگر چیز قابل برداشت از این تصاویر، بدنه فلزی و وجود خطوط آنتن در لبه‌های دستگاه است.

مشخصات فنی گلکسی S21 FE سامسونگ

انتظار می‌رود این گوشی یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز داشته باشد. در قلب دستگاه، تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 را خواهیم یافت؛ احتمالا در همراهی با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی!

از مشخصات اپتیک آن باید به یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو و دوربین سه‌گانه 8+12+12 مگاپیکسلی در پنل عقب اشاره کنیم. باید سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 هم داشته باشد.

گزارش‌ها از وجود باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات نیز در گلکسی اس 21 اف ای حکایت دارند. همچنین باید انتظار ویژگی‌هایی از قبیل حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، اسپیکرهای استریو، ان‌اف‌سی، وای-فای 6 و تاییدیه IP68 را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*