مشکل پیکسل 6

و بازهم یک مشکل عجیب دیگر در گوگل پیکسل 6 و 6 پرو؛ شارژ نمی‌شوند!

انگار هر چند روز یکبار به دیدن خبری در رابطه با مشکل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو عادت کرده‌ایم. این دفعه برخی کاربران گفته‌اند که Pixel 6 شارژ نمی‌شود.

قرار بود پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو آينده‌ای متفاوت را برای گوگل در بازار گوشی‌های هوشمند رقم بزنند؛ اما با توجه به گزارشات مختلفی که هر چند وقت یکبار از یک مشکل جدید در پیکسل 6 یا 6 پرو منتشر می‌شود، این گوشی‌ها کار آسانی در پیش ندارند.

مشکل جدید گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

این بار صاحبان سری گوگل پیکسل 6 گفته‌اند که گوشی آنها شارژ نمی‌شود. هرچند که این بار مشکل از خود گوشی‌ها نیست، بلکه به کابل شارژ ناسازگار مربوط می‌شود. کاربران پیکسل 6 در فروم‌های مختلف اعلام کرده‌اند که گوشی‌های جدید گوگل برخی شارژر‌ها و کابل‌های شخص ثالث را قبول نمی‌کنند.

این در حالی است که دستگاه‌های دیگر معمولا مشکل خاصی با شارژر‌های شخص ثالث ندارند. ظاهرا کابل‌ها و آداپتور‌های مورد استفاده دارای استاندارد USB Power Delivery نبوده‌اند و به بیانی دیگر می‌توان گفت که کیفیت مناسبی نداشتند.

مشکل پیکسل 6

البته رفتار گوشی‌های جدید گوگل خیلی هم عجیب یا غیر قابل پیش‌بینی نبوده است؛ زیرا در صفحه پشتیبانی گوگل به وضوح گفته شده است که گوشی‌های پیکسل ممکن است با برخی کابل‌ها کار نکنند. این کار گوگل برای حفاظت از باتری در برابر برخی شارژر‌ها و کابل‌های غیر استاندارد است.

در همین راستا اخیرا گوگل آپدیتی را برای یک مشکل دیگر پیکسل 6 منتشر کرده است که در توضیح تغییرات آن به برخی بهبود‌های جزئی در عملکرد حسگر اثر انگشت اشاره شده است.

ماه قبل برخی کاربران اعلام کرده بودند که حسگر اثر انگشت Pixel 6 و Pixel 6 Pro عملکرد مناسبی ندارد و به طور کلی کند است. حتی در برخی موارد اثر انگشت کاربر را شناسایی نمی‌کند یا با هر اثر انگشتی باز می‌شود.

گوگل در واکنش به این مشکل گفته بود که سری پیکسل 6 از الگوریتم‌های امنیتی پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند. خوشبختانه ارائه این آپدیت نرم افزاری توانسته از لیست مشکلات پیکسل 6 یک مورد را خط بزند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*