مقایسه ویندوز 7 با ویندوز 11

مقایسه ویدیویی ویندوز 7 با ویندوز 11 ؛ چه چیزهایی تغییر کرده است؟

در این ویدیو به مقایسه ویندوز 7 با ویندوز 11 پرداخته‌ایم تا سیر تکامل سیستم عامل‌ مایکروسافت را بررسی کنیم.

ویندوز 7 یکی از محبوب‌ترین و بهترین سیستم‌های عامل‌ مایکروسافت به شمار می‌رود. این ویندوز در زمان انتشارش از طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی بهره می‌برد و به لطف پشتیبانی طولانی مدت مایکروسافت و رفع اغلب نواقصش به سیستم عاملی تمام عیار تبدیل شد. حال که چند ماهی از انتشار ویندوز 11 می‌گذرد، در این ویدیو به مقایسه امکانات و بخش‌های مختلف ویندوز 7 با ویندوز 11 پرداخته‌ایم.

ویندوز 11 در اوایل مهرماه در اختیار کاربران قرار گرفت و با بازخوردهای مثبتی مواجه شد. تا به امروز بسیاری از مشکلات عضو جدید خانواده ویندوز برطرف شده است و مایکروسافت قصد دارد در سال میلادی پیش رو سرعت ویندوز 11 را هم افزایش دهد. چندی قبل تعدادی از توسعه دهندگان ویندوز برای پاسخگویی به سوالات کاربران در پلتفرم Reddit حاضر شده بودند. طی این پرسش و پاسخ، یکی از کاربران گفت که رابط کاربری ویندوز ۱۱ نسبتا کند است و این موضوع مخصوصا در هنگام استفاده از مدیریت فایل و منو راست کلیک بیشتر خود را نشان می‌دهد. در پاسخ به او گفته شد:

برخی از مشکلات به عملکرد رابط کاربری ویندوز باز می‌گردد؛ اما برخی از آن‌ها با وجود اینکه احتمالا به کاری که تیم ما انجام می‌دهد ربطی ندارند، به طور کلی برای ویندوز مهم هستند. نه تنها ما در سال ۲۰۲۲ روی عملکرد فریم ورک UX تمرکز خواهیم کرد، بلکه یک تیم اختصاصی را نیز مامور بررسی مشکلات به صورت کلی‌تر [مانند سرعت ویندوز] خواهیم کرد.

شایان ذکر است در دی ماه سال 1398 پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7 به پایان رسید و نزدیک به دو سال از انتشار آخرین بروزرسانی این سیستم عامل محبوب می‌گذرد.

مقایسه ویندوز 7 با ویندوز 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه