تماشا کنيد :اپل با 2 ويديوي تبليغاتي جديد از تبلت آيپد اير به استقبال سرفیس پرو 3 رفت

ipad air

هرچند که آيپد اير اپل مدت زيادي است که معرفي شده اما همچنان يکي از بهترين و پرطفدار ترين تبلت هاي موجود در بازار است.اپل به تازگي 2 ويديوي تبليغاتي جديد از iPad Air به منظور رقابت با سرفیس پرو 3 مایکروسافت منتشر نموده که در ادامه شما را به ديدن آن دعوت مي کنيم.با گجت نيوز همراه باشيد.

اپل همواره حامی هنر و زندگی حرفه ای با استفاده از گجت های هوشمند بوده. اخیرا یک کمپین تبلیغاتی با نام “شعر شما” توسط این شرکت آغاز به کار کرده و در آن کارکردهای سودمند آیپد ایر به رخ دیگران کشیده می شود. در جدیدترین مورد، اپل زندگی حرفه ای ۲ کاربر آیپد ایر -یکی آهنگساز و دیگری یک نویسنده دوره گرد- با این محصول خود را نشان می دهد. در کلیپ هایی  که هفته پیش پخش شدند هدف نشان دادن کارایی و عملکرد فراتر از انتظار آیپد ایر در یک استفاده معمولی یعنی مرور اینترنت، کتاب خوانی، ارسال و دریافت ایمیل و بازی است.

اسا-پکا سالونن آهنگساز و رهبر ارکستری در لندن است که در کلیپ اول زندگی موسیقایی خود را در کار کردن با اپلیکیشن های موسیقی مانند Notion را نشان می دهد. او در این کلیپ ایده های ذهنی خود شامل ملودی ها و آکوردها را سریعا فارغ از هر مکان جغرافیایی که در آن قرار دارد، در آیپد ذخیره می کند. سپس ملودی ها را به وسیله اپلیکیشن The Orchestra -که با همکاری ارکستر فیلارمونیک لندن ساخته شده- تنظیم و به طور واقعی اجرا می کند.

در کلیپ دوم ما خانم چری کینگ را می بینیم. او یک نویسنده جهانگرد و معلول شنوایی است. اما با استفاده از آیپد ایر تمام امور روزانه خود مانند سفر، چک کردن برنامه پرواز و حتی برقراری ارتباط بهتر با دیگران را به خوبی انجام می دهد. با اپلیکیشن BabelDeck ترجمه کلمات و اشیا را در دیگر زبان ها متوجه می شود و به وسیله وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی تجربیات خود را به اشتراک می گذارد.

هدف اپل از تولید و پخش این آگهی های تبلیغاتی نشان دادن قدرت و توانایی آیپد ایر در تولید محتوای حرفه ای در برابر محصولاتی چون سرفس پرو ۳ مایکروسافت است. چرا که در کنفرانس معرفی این محصول مایکروسافت گفته شد که تبلت ها هیچ گاه نمی توانند ابزار کافی برای تولید محتوا باشند.

شما از ابزارهای خود چطور استفاده می کنید؟ آیا واقعا از تمام ظرفیت های گجت های خود استفاده حرفه ای می برید یا تنها به امور روزانه و معمولی مشغول هستید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*