بازی گرگی در میان ما 2

جزئیات جدیدی از بازی گرگی در میان ما 2 مشخص شد

ماهنامه‌ی «گیم‌ اینفورمر» اخیرا جزئیات تازه‌ای از بازی گرگی در میان ما 2 – The Wolf Among Us 2 منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

بازی گرگی در میان ما 2 اواخر سال 2019 رسما معرفی شد و با اینکه هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما اطلاعات تازه‌ای از آن در دسترس قرار گرفته است.

همان‌طور که استودیوی «تل‌تیل» (Telltale Games) وعده داده بود، آن‌ها در روزهای اولیه‌ی سال جدید میلادی، جزئیات بیشتری از این بازی منتشر کردند. به گفته‌ی سازندگان، داستان فصل دوم، 6 ماه پس از اتفاقات فصل اول، در همان شهر نیویورک اما در یک فضای برفی رخ می‌دهد.

بازی گرگی در میان ما 2

داستان بازی تقریبا تکمیل شده و مراحل موشن‌کپچر بازیگران نیز به‌زودی انجام خواهد شد. تل‌تیل برای فصل دوم از موتور «آنریل انجین 4» استفاده کرده و موتور «یونیتی» را کنار گذاشته است. این تغییر باعث شد تا همه چیز را از نقطه‌ی صفر آغاز کنند اما به‌ گفته‌ی آن‌ها، شرایط بهتر شده و پروسه‌ی تولید بازی، روند مناسبی را طی کرده‌ است. در حال حاضر، جزئیات داستانی داستان گرگی در میان ما 2 مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که تعدادی از شخصیت‌های اصلی فصل اول بازگردند.

قسمت اول این بازی که در سال 2013 عرضه شد، پیش‌درآمدی بر رمان‌های مصور گرگی در میان ما بود و یک نیویورک خیالی را به تصویر می‌کشید که در آن، موجودات افسانه‌ای و فولکور به دنیای واقعی آمده‌اند و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده‌اند. در این میان، یک افسر پلیس که گرگ است، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پرونده‌ی قتل یک زن را رازگشایی کند. در این بازی، شخصیت‌های مشهوری همچون سفید برفی، دیو و دلبر، پری دریایی و گرندل حضور داشتند

با تعطیلی استودیوی تل تیل، به نظر می‌رسید که پرونده‌ی این بازی با همان یک فصل بسته شود اما خوشبختانه به‌زودی می‌توانید دوباره به دنیای این مجموعه قدم بگذارید.

فصل دوم تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما قرار است برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی منتشر شود. انتظار می‌رود که بازی را روی پلتفرم‌های نسل نهمی همانند ایکس باکس سری ایکس، سری اس و پلی استیشن 5 نیز مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*