چری تیگو 8 پلاس هیبرید

چری تیگو 8 پلاس هیبرید معرفی شد؛ صفر تا صد فقط 4.9 ثانیه!

چری تیگو 8 پلاس هیبرید معرفی شد. شتاب صفر تا صد نسخه هیبریدی این کراس اوور چینی فقط 4.9 ثانیه است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

چری مدل پلاگین هیبرید کراس اوور تیگو 8 پلاس را با تیپ جدید +e به بازار چین عرضه کرد. این کراس اوور که با نام فونیکس تیگو 8 پرو به بازار ایران عرضه می‌شود از یک موتور 1.6 لیتری با قدرت 197 اسب بخار و یک موتور 2 لیتری توربو با قدرت 254 اسب بخار بهره می‌برد، اما اکنون این خودروساز چینی تیپ جدید +e را به یک پیشرانه 4T15C و سه موتور الکتریکی مجهز کرده است.

مشخصات چری تیگو 8 پلاس هیبرید

چری تیگو 8 پلاس هیبرید

پیشرانه معروف 4T15C از نوع 1.5 لیتری توربوشارژ بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند، اما چری در کنار این پیشرانه بنزینی، برای این خودرو سه پیشرانه الکتریکی شامل دو موتور برقی در محور جلو و یک موتور برقی در محور عقب نیز در نظر گرفته است.

چری تیگو 8 پلاس هیبرید

بر اساس اطلاعاتی که چری منتشر کرده است، این کراس اوور پلاگین هیبریدی به صورت ترکیبی قدرتی برابر با 321 اسب بخار و گشتاور 565 نیوتن‌متر را ارائه خواهد داد. در واقع این خودرو با چنین پیشرانه‌هایی می‌تواند ظرف مدت 4.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

چری تیگو 8 پلاس هیبرید

نسخه پلاگین هیبریدی Tiggo 8 Plus به عنوان اولین محصول چری محسوب می‌شود که به گیربکس 3 سرعته هیبریدی DHT نیز مجهز شده است. چری برای این خودرو باتری‌های 19.2 کیلووات ساعتی نیز در نظر گرفته است که در حالت تمام الکتریکی برد حرکتی 100 کیلومتری را ارائه خواهد داد. همچنین مشتریان تیپ e+ به تمام امکاناتی که برای تیگو 8 پلاس بنزینی ارائه شده دسترسی خواهند داشت.

گالری تصویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*