از ميان اسمارت فون هاي مطرح بازار دوربين کداميک با سرعت بیشتری عکاسی می کند ؟

امروزه دوربين ، يکي از مهمترين فاکتور هاي خريد يک اسمارت  فون به حساب مي آيد.به همين دليل کمپاني هاي مختلف با تمرکز بر روي اين بخش همواره سعي ميکنند محصولات جديد خود را با دوربين قدرتمند تري روانه بازار کنند.در اين مقاله به بررسي سرعت عکاسي دوربين برخي اسمارت فون هاي مطرح بازار پرداخته ايم ، با ما همراه باشيد.

HTC One M8

آخرین گوشی که توسط HTC به بازار عرضه شد One M8 بود که کلی سر و صدا به پا کرد. این گوشی که از دوربین 4 مگاپیکسلی!!! نوع Ultra pixel پشتیبانی می کند در این تست که شامل بازکردن برنامه عکاسی، فوکوس و عکس گرفتن و در نهایت ذخیره در حافظه گوشی می شود به نتیجه جالب توجه 2.3 ثانیه ای رسید که واقعا زمان اندکی است. احتمالا کیفیت 4 مگاپیکسلی در سرعت ذخیره عکس تاثیر بسزایی داشته است!

Samsung Galaxy S5

خوب به سامسونگ گلکسی S5  رسیدیم که خیلی طرفدار هم دارد. این گوشی با نتیجه 2.5 ثانیه در جایگاه دوم ایستاده است.

Samsung Galaxy Note 3

اینم یکی دیگر از محصولات قدرتمند سامسونگ با نام گلکسی Note 3 که آشنای دوستان است. تمامی فرآیند فوکوس، گرفتن عکس و ذخیره سازی تنها 2.7 ثانیه زمان برد که نتیجه قابل قبولی است.

LG G3

رکورد 2.7 ثانیه برای غول جدید ال جی که بسیار مشتاق ملاقات با آن هستم، ثبت شد که با گلکسی Note 3 در یک رتبه قرار می گیرد.

Apple iPhone 5s

سلطان بسیاری از قلب ها در این آزمایش 3 ثانیه نیاز داشت تا عکس را در حافظه خود جای دهد.

Sony Xperia Z2

آخرین محصول شرکت سونی که در این رقابت تنگاتنگ در کنار Apple iPhone 5s قرار گرفت و به زمان 3 ثانیه رضایت داد.

‍Oppo Find 7

این برند چینی شاید در ابعاد جهانی چندان شناخته شده نباشد، اما در کشور خودش حرف های بسیاری برای گفتن دارد. دوربین این دستگاه در طول ۳.۳ ثانیه عکس ها را به ثبت می رساند.

Huawei Ascend P7

یک گوشی دوست داشتنی دیگر از هواوی که در این آزمایش، زمان 3.3 ثانیه را از آن خود کرد.

Google Nexus 5

گوشی به تمام معنا خوش دست و قابل اعتماد. البته در رقابت بین بزرگان نتیجه 3.5 ثانیه را به دست آورد که دفاع از آن را کمی سخت می کند.

LG G Pro 2

پرچمدار بعدی در این آزمایش محصولی از ال جی است که به نام G Pro 2 بر سر زبان ها افتاده است. رکورد 4 ثانیه برای این گوشی به ثبت رسید.

Nokia Lumia 1020

نوکیا با قرار دادن دوربین 41 مگاپیکسلی روی این گوشی، حسابی گرد و خاک به پا کرد. مسلما برای ذخیره حجم زیادی اطلاعات از یک تصویر 41 مگاپیکسلی به زمان زیادی نیاز است که برای این گوشی 10 ثانیه نتیجه نهایی بود. البته دقت تصویر این گوشی را نمی توان با دیگر رقبا مقایسه کرد!

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*