گوشی سونی اکسپریا 10 IV

تصاویر گوشی سونی اکسپریا 10 IV لو رفت؛ یک مکعب دوست داشتنی

تصاویر گوشی سونی اکسپریا 10 IV از طراحی مکعبی و آشنای آن خبر می‌دهند. این گوشی، صفحه نمایش OLED داشته و از دوربین سه‌گانه در پشت بهره می‌برد.

خانواده گوشی‌های خانواده اکسپریا 10 سونی، از سه سال پیش تا به امروز، هر سال پذیرای عضو جدیدی بوده است. امسال نیز به نظر می‌رسد این رویه ادامه داشته باشد و محصولی جدید از این خانواده روانه بازار شود. ساعاتی پیش، افشاگر شناخته شده بازار موبایل، OnLeaks اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر کرد. بر اساس این اطلاعات، گوشی سونی اکسپریا 10 IV ، همان طراحی مکعبی آشنای اکسپریا 10 III را خواهد داشت. همچنین، صفحه نمایش تخت 6 اینچی OLED و دوربین سه‌گانه نیز از دیگر مشخصات فنی گوشی جدید سونی خواهد بود.

مشخصات گوشی سونی اکسپریا 10 IV

بنا به گزارش OnLeaks، ابعاد اکسپریا 10 IV برابر با 153.3 در 67.3 در 8.4 میلیمتر خواهند بود. همچنین، کناره‌های این گوشی نیز بر خلاف نسخه‌های پیشین خود، تخت خواهد بود. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت هم بر روی قاب کناری، قابل مشاهده است. بر اساس اطلاعات لو رفته، این گوشی همچنین از اسپیکرهای استریو، تراشه اسنپدراگون 690 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

گوشی سونی اکسپریا 10 IV

اکسپریا 10 IV همچنین دارای جک هدفون هم خواهد بود؛ درحالی که جزئیات بیشتر در خصوص مشخصات فنی و دوربین‌های آن، هنوز در دست نیست.

این محصول احتمالا در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز نعنایی و آبی روانه بازار خواهد شد. قیمت این محصول هم از 1100 درهم امارات، یعنی حدود 300 دلار آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*