دوربین گوشی های شیائومی

دوربین گوشی های شیائومی بهتر می‌شود؛ همکاری با لایکا ظاهرا قطعی است

کمپانی لایکا – Leica به زودی در ساخت دوربین گوشی های شیائومی مشارکت خواهد کرد. مشارکتی که نویدبخش روزهای خوبی برای گوشی‌ساز چینی است.

در دنیای گوشی‌های هوشمند، بسیاری از همکاری‌ها میان کمپانی‌های سازنده گوشی‌ها و برندهای مطرح ساخت دوربین جنبه تبلیغاتی و بازاریابی دارند. با این وجود، برخی همکاری‌های دیگر نیز به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه تصویربرداری با گوشی‌های هوشمند منجر می‌شوند. در این خصوص، شاید نتوان موردی بهتر از همکاری هواوی با لایکا پیدا کرد.

با این حال، مشکلات عدیده هواوی در سال‌های اخیر که بیش از هر چیز به تحریم‌های ایالات متحده بر می‌گردد، باعث شده که این کمپانی فروشی بسیار کمتر از انتظار را تجربه کند. در نتیجه این امر، ظاهرا لایکا مدتی است به دنبال شریک تجاری جدیدی در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌گردد.

در همین راستا، از مدت‌ها پیش خبرهایی مبنی بر اینکه ماژول دوربین گوشی شیائومی 12 اولترا برند لایکا خواهد داشت، بر سر زبان‌ها افتاد.‌ اما آیا این خبر واقعیت دارد؟ اگر اطلاعات جدید منتشر شده را مرجع قرار دهیم، پاسخ به این سئوال مثبت است.

دوربین گوشی های شیائومی

دوربین گوشی های شیائومی با برند لایکا؛ شایعه یا واقعیت؟

اطلاعات جدید توسط یکی از کاربران کنجکاو چینی تهیه شده است که با جستجو در رام MIUI چینی و بررسی اپلیکیشن Gallery Editor، توانسته به کدهایی دسترسی پیدا کند که شیائومی را به طور مستقیم به لایکا مرتبط می‌کند! این کدها به فیلترهایی اشاره دارند که می‌تواند به هنگام ویرایش تصاویر و ویدیوها مورد استفاده قرار بگیرد. در این صورت، علاوه بر همکاری در ساخت ماژول دوربین، احتمالا لایکا در ساخت فیلترهایی اختصاصی برای نسل بعدی گوشی‌های هوشمند شیائومی نیز به این کمپانی کمک خواهد کرد. البته این موضوع تازه‌ای نیست؛ چرا که پیش از این شاهد انجام اقداماتی مشابهی از سوی بسیاری از کمپانی‌های گوشی ساز بوده‌ایم.

متاسفانه کدهای مورد بررسی هنوز در اپلیکیشن دوربین و گالری رام MIUI تعبیه نشده بودند. بنابراین، نمی‌توان در خصوص کم و کیف آن‌ها اظهار نظر خاصی انجام داد.

دوربین گوشی های شیائومی

علیرغم اینکه اکثر شواهد به مشارکت لایکا در ساخت دوربین گوشی های شیائومی اشاره دارند، هنوز مشخص نیست که ابعاد همکاری این دو کمپانی در چه حد است. آیا شیائومی به درج لوگوی لایکا در کنار دوربین گوشی‌های پرچمدار خود اکتفا خواهد کرد و با استفاده از چندین فیلتر با این برند همکاری تجاری خود با این کمپانی را پیش خواهد برد یا اینکه با همکاری دقیق‌تر با این کمپانی و استفاده از تجارب آن، کیفیت تصاویر و ویدیوهای پرچمداران بعدی خود را در مقایسه با رقبا ارتقا می‌دهد؟ باید منتظر ماند و دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*