پورشه ماکان T

پورشه ماکان T مدل 2023 معرفی شد؛ همچنان زیبا و دوست داشتنی

کمپانی پورشه به تازگی پورشه ماکان T مدل ۲۰۲۳ را معرفی کرده است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو در ادامه با ما همراه باشید.

به عقیده کارشناسان حوزه خودرو، پورشه ماکان T مدل ۲۰۲۳ یکی از زیباترین کراس اوورهایی است که طی ماه‌های اخیر معرفی شده است. همین ابتدای امر باید خاطرنشان کنیم که حرف T به نمایندگی از کلمه تورینگ انتخاب شده و خودروهای سری T پورشه در فاصله میان مدل‌های پایه و میانی قرار می‌گیرند.

پورشه ماکان T

کمپانی پورشه به منظور زیباتر کردن ظاهر پورشه ماکان T خروجی اگزوز، قاب آینه‌ها، دماغه،‌ رکاب، اسپویلر عقب و… این کراس اوور را با رنگ خاصی تزئین کرده است. کابین این محصول نیز با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال ساخته شده و با رنگ تیره تزئین شده است.

پورشه ماکان T

مشخصات فنی پورشه ماکان T

کمپانی پورشه این محصول را به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز کرده است که توانی معادل با ۲۶۱ اسب بخار را به همراه گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متری به تولید می‌رساند. وظیفه انتقال این قدرت بر عهده یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه اتوماتیک گذاشته شده است. وزن این کراس اوور نیز برابر با ۱۹۰۱ کیلوگرم است.

پورشه ماکان T

بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته، پورشه ماکان T در عرض ۵.۸ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایتا می‌تواند تا ۲۳۲ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. این اعداد و ارقام برای پورشه چندان قابل قبول به نظر نمی‌رسد، اما به هر حال این کمپانی قصد داشته تا کراس اوور جمع و جور و آرامی را به بازار عرضه کند. افرادی که به دنبال خرید یک شاسی بلند سریع و با کیفیت از کمپانی پورشه هستند،‌ می‌توانند اقدام به خرید ماکان جی تی کنند که توانی برابر با 434 اسب بخار را به تولید می‌رساند. این کراس اوور در بازار جهانی با قیمتی در حدود ۶۸ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.