مزایده جدید خودروهای بدون گارانتی سایپا

مزایده جدید خودروهای بدون گارانتی سایپا آغاز شد + شرایط

مزایده جدید خودروهای بدون گارانتی سایپا از یکم اردیبهشت آغاز شده و تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت. تاریخ و شرایط را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفته است تا خودروهای بدون گارانتی خود را با شرایط فوق العاده به فروش برساند. تاریخ شروع این مزایده از امروز، یکم اردیبهشت ماه 1401 لغایت 5 اردیبهشت است. لازم به ذکر است که مزایده مذکور به صورت شبانه روزی خواهد بود و متقاضیان می‌توانند از طریق پورتال رسمی گروه سایپا اقدام به ثبت نام کنند.

شرایط مزایده جدید خودروهای بدون گارانتی سایپا چیست؟

مدتی پیش شرکت سایپا اعلام کرد که قرار است از تاریخ 1 الی 5 اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مزایده خودروهای فاقد گارانتی اقدام کند. از جمله محصولاتی که در این مزایده به فروش خواهند رسید می‌توان به خانواده ایکس 100، ایکس 200 و چانگان اشاره کرد.

مزایده جدید خودروهای بدون گارانتی سایپا

اگر قصد دارید در این مزایده شرکت کنید و یکی از خریداران این خودروهای بدون ضمانت نامه باشید، کافی است به نشانی auc.saipacorp.com مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را تنها با پرداخت 4 میلیون تومان ودیعه تکمیل کنید. از طرفی نیاز است تا همزمان با واریز پول، شرایط مزایده را بپذیرید.

همان‌طور که گفتیم تمامی مراحل و روند مزایده از طریق پورتال رسمی این گروه خودروسازی خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت، تصاویر خودروهای فاقد گارانتی را مشاهده کنند. روند مزایده بدین صورت است که در پایان کار بالاترین ارقام پیشنهادی به عنوان برنده انتخاب خواهد شد و نتایج 2 ساعت پس از اتمام کار اعلام می‌شود.