سامسونگ گلکسی اس 22

با روند طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ‎‎ آشنا شوید

گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ از طراحی بسیار نوآورانه و جذاب بهره می‌برند، اما در پشت صحنه طراحی سری گلکسی اس 22 سامسونگ چه گذشت؟

سامسونگ اصالت یک محصول را ترکیبی از تفکر عمیق، تحقیقات گسترده، زمان و تلاش می‌داند و به واسطه چنین باوری توانسته هویت جدیدی را در سری گلکسی خود خلق کند. در واقع سامسونگ با پیروی از این اصل موفق شد برای گوشی های پرچمدار ارزش‌ها و استانداردهای جدیدی را نیز به وجود آورد. سری گلکسی S22 سامسونگ به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ با پیروی از همین فرایند طراحی شدند و در همین راستا قصد داریم شما را با روند طراحی این گوشی های پرچمدار آشنا کنیم.

نگاهی به روند طراحی سری گلکسی S22 سامسونگ

جوهر اصالت

سامسونگ گلکسی اس 22

سامسونگ برای طراحی سری گلکسی اس همواره یک فرم منسجم و کامل را در نظر گرفته و توانسته بدون هیچ نوع مرزبندی، فناوری و طراحی را با یکدیگر هماهنگ و سازگار کند. در فرم بهینه شده سری گلکسی S سامسونگ شاهد خطوط صاف و زیبا همانند انحنای تپه‌های شنی هستیم که از وجود دو عنصر اعتدال و استحکام در طراحی این سری از محصولات سامسونگ حکایت دارند.

هندسه جسورانه

سامسونگ گلکسی اس 22

سری گلکسی S22 سامسونگ از طراحی نظام‌مند و هماهنگ در دو بخش جلو و پشت بهره می‌برد. در واقع سامسونگ برای دستیابی به این هدف جزئیات و حواشی کناره‌های گوشی را کاهش داده است. همچنین سامسونگ دوربین‌های گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra را نیز نسبت به قبل بهینه‌تر کرده است. دوربین‌های گلکسی S22 و S22+ به گونه‌ای در پشت گوشی نصب شدند تا لبه‌های افقی و عمودی دستگاه‌ها فاصله یکسانی داشته باشند و نمای ظریف‌تری را به وجود آورند.

ترکیب یکپارچه

سامسونگ برای گلکسی S22 و S22+ رنگ‌های مشابه در بدنه و محفظه فلزی دوربین در نظر گرفته است که باعث ایجاد حس یکپارچگی شده‌اند. همچنین خط صاف و براقی که روی قاب کناری وجود دارد توانسته آن را از محفظه دوربین جدا کرده و باعث جذاب‌تر شدن بدنه گوشی شود. سامسونگ سیستم دوربین، ساختار ضدآب بودن آن و زاویه محفظه دوربین را نیز بازطراحی کرده است.

فراتر از نوآوری

طراحان سامسونگ با ایجاد نوآوری‌های جدید توانستند استاندارد گوشی های هوشمند پرچمدار را به سطح جدیدی برسانند. در همین راستا گلکسی S22 ، S22+ و S22 Ultra از جدیدترین نوآوری‌ها برای ارائه عملکرد بهتر بهره می‌برند.

لطافت بصری

سامسونگ گلکسی اس 22

سری گلکسی S22 سامسونگ حاصل ادغام طراحی خاص سری اس با سادگی و استحکام سری نوت است تا کاربران بتوانند بهترین تجربه کار با قلم S سری نوت را تجربه کنند. پیشرفت دوربین گوشی های هوشمند باعث شده تا دوربین‌های گوشی از بدنه بیرون بزنند، اما سری گلکسی S22 سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده تا نسبت به سایر گوشی‌ها کمترین بیرون‌زدگی را داشته باشد. سامسونگ محفظه دوربین را به شکلی طراحی کرده تا ظاهری شناور و هماهنگ با بدنه گوشی داشته باشد. چنین تغییراتی باعث شده تا این گوشی از طراحی ظریفت و چشم‌نوازی برخوردار شود.

استفاده لذت بخش از قلم اس

سامسونگ گلکسی اس 22

کاربران با قلم داخلی گلکسی S22 Ultra می‌توانند از داشتن یک تلفن هوشمند نهایت استفاده را ببرند و روی صفحه‌نمایش بزرگ دستگاه به نوشتن و نقاشی بپردازند. قلم اس جدید با 70 درصد تاخیر کمتر نسبت به قبل تجربه واقعی‌تر و نزدیک به نوشتن با قلم روی کاغذ را ارائه خواهد داد. همچنین امکانی برای کاربران فراهم شده تا بتوانند برنامه‌ها را با حالت فشرده در منوی Air Command اجرا کنند. علاوه بر این تجربه Samsung Notes نیز نسبت به قبل آسان‌تر شده است؛ در واقع زمانی که کاربران قصد دارند لینک یا یک صفحه وب را ذخیره کنند، به آسانی با استفاده از Samsung Notes می‌توان صفحه جدیدی را باز کرده و همزمان از محتوای صفحه باز شده استفاده کنند.

جهان خود را گسترش دهید

سامسونگ گلکسی اس 22

سری گلکسی S22 سامسونگ به واسطه رابط کاربری One UI این شرکت ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ برای مثال زمانی که ویجت‌های پرکاربرد با استفاده از Smart Widget گروه‌بندی می‌شوند، این دستگاه می‌تواند ویجت‌هایی که بر اساس زمان و مکان برای کاربران کاربرد دارند را به شکل خودکار نمایش دهد.

دوربین گوشی های سری گلکسیS22 سامسونگ نیز بهبود پیدا کرده تا کاربران قادر باشند از سوژه‌های دور و در محیط‌های کم نور تصاویر و فیلم‌های با کیفیتی را به ثبت برسانند. سامسونگ برای گالری گوشی قابلیت جدیدی را در نظر گرفته است؛ این قابلیت می‌تواند نوارهای خطی و مواجی که در زمان ثبت تصاویر از صفحه نمایش تلویزیون یا مانیتور ظاهر می‌شود را حذف کند. کاربران به کمک این قابلیت قادرند سلفی‌ها واضح‌تری بگیرند و تصاویر را نیز به خوبی بازسازی کنند. علاوه بر این، قابلیت پاک کن هوش مصنوعی خودکار در ویرایشگر عکس می‌تواند سایه‌ها و بازتاب‌های نور را شناسایی کرده و آنها را حذف کند.

طرح‌هایی که دوران خود را منعکس می‌کنند

سامسونگ با طراحی گوشی های گلکسی سعی دارد تا تجربه موبایلی هوشمند و بهینه‌ای را برای کاربران به وجود آورد. از این رو سامسونگ با تغییر سبک طراحی محصولات جدید خود دستگاهی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتوانند در زندگی روزمره خود از گوشی هوشمند تجربه‌ای لذت‌بخش را داشته باشند. سامسونگ با تحقق چنین اهدافی می‌تواند برای جامعه و گروه‌های مختلف ارزش بیشتر و آینده روشن‌تری را به وجود آورد.

سازگار با مد روز

سامسونگ گلکسی اس 22

گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ از رنگ‌های خاص، کلاسیک، با کیفیت و بر اساس مد روز بهره می‌برند. مشتریان می‌توانند هر کدام از سه مدل این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز و همچنین دو رنگ اختصاصی سفارش دهند. سامسونگ برای گلکسی S22 و S22+ رنگ خاص صورتی و برای و گلکسی S22 Ultra رنگ خاص شرابی را در نظر گرفته است.

سامسونگ با رنگ زیبای مشکی توانسته ارزش برتر سری گلکسی S خود را به نمایش بگذارد. رنگ سفید خالص نیز توانسته تکمیل‌کننده انعکاس بدنه فلزی باشد و امید و مثبت‌نگری را نشان دهد. رنگ سبز هم منعکس‌کننده زمان حال بوده و می‌تواند با سلیقه‌های مختلف سازگار شود. ضمن این که رنگ شرابی توانسته گلکسی S22 Ultra را بیش از پیش خاص کند.

سفارشی‌سازی بیشتر

سامسونگ گلکسی اس 22

کاربران سری گلکسی S22 سامسونگ به دلیل بهینه‌سازی‌های انجام شده می‌توانند بهتر از قبل برای این سری کاوری مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند. همچنین صفحه‌نمایش جمع‌وجور کاور S-View Flip از همان تجربه کاربری گلکسی Watch بهره می‌برد که قابلیت استفاده ثابت و یکپارچه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ضمن این که کاربران با Frame Cover می‌توانند دو مدل صفحه پشتی شفاف و آینه‌ای را برای این گوشی انتخاب کنند.

کاور بنددار سیلیکونی از گرافیک جسورانه‌ای با رنگ‌های مختلف بهره می‌برد. کاور Protective Standing Cover نیز از لحاظ طرح‌ها و رنگ‌های پایه متنوع بوده و ظاهری خاصی را به وجود می‌آورد. به طور کلی طیف گسترده‌ای از مواد پوششی نظیر سیلیکون و چرم به همراه طرح‌ها و رنگ‌های مد روز باعث شده تا کاربران بتوانند طراحی مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند.

کاهش و بازیافت

سامسونگ گلکسی اس 22

طراحی نوآورانه سری گلکسی S22 سامسونگ در بسته‌بندی آن نیز دیده می‌شود. عدد 22 روی بسته بیانگر انسجام و یکپارچگی محفظه دوربین با طراحی سیال بوده و علامت S پررنگ نیز نشان‌دهنده طراحی شیک و مسطح گوشی های هوشمند است.

سامسونگ گوشی های هوشمند خود را به روشی سازگار با محیط زیست و ۱۰۰ درصد با استفاده از کاغذ بازیافتی بسته‌بندی می‌کند. همچنین سامسونگ تمام اجزا نظیر لوازم جانبی و دفترچه راهنما را فشرده‌تر از قبل ساخته تا حجم کلی بسته‌بندی کاهش پیدا کند. چنین تغییراتی باعث شده تا سری گلکسی S22 سامسونگ نسبت به گلکسی S2 از لحاظ حجم بسته‌بندی حدود 56 درصد کوچکتر شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*