گوشی های جدید ماه

گوشی های جدیدی که این ماه رونمایی خواهند شد؛ سونی، سامسونگ، وان پلاس و بیشتر

در میان گوشی های جدیدی که در ماه می 2022 معرفی می شوند، محصولاتی از سامسونگ، سونی، ویوو و وان پلاس حضور خواهند داشت.

پس از به پایان رسیدن ماه آوریل و عرضه‌های متعددی که در این ماه شاهدشان بودیم، سرانجام نوبت به ماه می رسید. در پنجمین ماه میلادی نیز برندهای مطرحی چون سونی، سامسونگ، ویوو و وان پلاس محصولات جدیدی در نوبت عرضه خواهند داشت. در کنار گوشی‌های معمولی، در این ماه می‌توانیم شاهد عرضه پرچمداران قدرتمندی نظیر ویوو ایکس 80 یا اکسپریا 1 مارک 4 باشیم.

با گجت نیوز همراه باشید تا با هم نگاهی داشته باشیم به گوشی های جدیدی که در این ماه رونمایی خواهند شد.

گوشی های جدید ماه می 2022

ویوو T1 پرو/ ویوو T1 44W

گوشی های جدید ماه

لیست گوشی های جدید ماه می 2022 با محصولی از Vivo آغاز می‌شود. ویوو پیش از این خانواده T1 خود شامل نسخه استاندارد Vivo T1 5G را رونمایی کرده بود. در عین حال، این برند تصمیم دارد بزودی دو گوشی جدید ویوو T1 پرو و ویوو T1 44W را نیز معرفی کند.

Vivo T1 Pro 5G از یک صفحه نمایش امولد با حداکثر میزان روشنایی 1300 نیت بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی بوده و تراشه اسنپدراگون 778G درون آن به کار خواهد رفت. محصول جدید ویوو همچنین در نسخه‌های مختلف تا سقف 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین ظرفیت باتری این گوشی نیز تا این لحظه مشخص نیست. با این حال شارژ سریع آن با نرخ 66 وات انجام خواهد پذیرفت. از دیگر مشخصات T1 پرو 5G هم می‌توان به سیستم خنک‌کننده هشت لایه و سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد.

از طرف دیگر، ویوو T1 44W یک گوشی 4G خواهد بود و از صفحه نمایش امولد و تراشه اسنپدراگون 680 بهره خواهد برد. همچنین ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع نیز توانی برابر با 18 وات خواهد داشت. این محصول هم همانند T1 پرو 5G به سیستم عامل اندروید 12 مجهز خواهد بود.

iQOO Neo 6 SE

گوشی های جدید ماه

تاریخ رونمایی از محصول جدید iQOO روز 6 می اعلام شده است. انتظار می‌رود این گوشی از یک صفحه نمایش 6.62 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره ببرد. این صفحه نمایش از پانل‌های اولد با نرخ رفرش 120 هرتز و نرخ سمپلینگ تماس 1200 هرتز بهره خواهد برد که استاندارد HDR10+ را کسب کرده‌اند.

دوربین اصلی iQOO Neo 6 SE رزولوشنی 64 مگاپیکسلی دارد و از لرزشگیر نوری برخوردار است. بعلاوه، تراشه‌های اسنپدراگون 870 کوالکام در کنار یک باتری 4700 میلی آمپرساعتی در این گوشی به کار خواهند رفت. شارژ سریع باتری نیز با توان 80 وات انجام خواهد شد.

ZTE Axon 40

گوشی های جدید ماه

یکی دیگر از کمپانی‌هایی که گوشی های جدیدش را در ماه جاری رونمایی خواهد کرد، ZTE است. این برند قرار است در تاریخ 9 می از سه گوشی اکسون 40، اکسون 40 پرو و اکسون 40 اولترا رونمایی کند. این سه گوشی از چیپست‌های مستقلی برای تامین امنیت سخت افزاری استفاده خواهند کرد.

دوربین اصلی Axon 40 Pro صد مگاپیکسلی است؛ در حالی که در نسخه اولترا شاهد یک چینش سه‌گانه دوربین با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی خواهیم بود. علاوه بر این، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نسخه اولترا در زیر صفحه نمایش آن قرار خواهد داشت. خانواده Axon 40 همچنین از تکنولوژی‌های صوتی و اولتراساند dtsX کوالکام پشتیبانی می‌کنند. بعلاوه، هر سه گوشی یاد شده از چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برند.

سونی اکسپریا 1 مارک 4

گوشی های جدید ماه

سونی رویدادی را برای روز 11 می تدارک دیده است و انتظار می‌رود رونمایی از نسل چهارم گوشی‌های پرچمدار اکسپریا 1 IV در این مراسم انجام شود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتز بهره خواهد برد. همچنین پشتیبانی از HDR و لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس نیز از دیگر مشخصات نمایشگر محصول جدید سونی هستند.

این پرچمدار همچنین از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره برده و به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با توانایی شارژ سریع 45 واتی در این گوشی به کار رود. اطلاعات چندانی در خصوص جزئیات دوربین گوشی Xperia 1 IV در اختیارمان نیست. با این وجود، انتظار می‌رود که با یک ماژول سه‌گانه با برند ZEISS طرف باشیم.

ویوو ایکس 80

گوشی های جدید ماه

با اینکه خانواده X80 پیش از این در چین معرفی شده بودند، اکنون زمان عرضه آن به بازارهای جهانی رسیده است. خانواده ایکس 80 از دو گوشی Vivo X80 و Vivo X80 Pro تشکیل می‌شود که طراحی مشابهی دارند.

هر دو گوشی یاد شده از صفحه نمایش‌هایی 6.78 اینچی با پانل‌های امولد E5 سامسونگ استفاده می‌کنند که نرخ بازیابی 120 هرتزی داشته و حداکثر روشنایی آن‌ها به 1500 نیت می‌رسد. نمایشگر نسخه معمولی X80 رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد و نسخه پرو از پانل‌هایی با رزولوشن QHD+ بهره می‌برد.

چینش دوربین ایکس 80 سه‌گانه است و از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی IMX866 به همراه دو سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر تشکیل می‌شود. از سوی دیگر، نسخه پرو از سیستم دوربین چهارگانه در پشت بهره می‌برد. حسگر اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و در کنار یک ماژول 48 مگاپیکسلی، یک نمونه 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی به فعالیت مشغول خواهد بود. همچنین رزولوشن دوربین سلفی در هر دو نسخه 32 مگاپیکسلی است. X80 از تراشه دایمنسیتی 9000 مدیاتک استفاده می‌کند و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد. از طرف دیگر، نسخه پرو از این گوشی به تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی دارد. توان شارژ سریع در هر دو نسخه 80 وات است و سیستم عامل اندروید 12 به طور پیش‌فرض بر روی هر دوی آن‌ها نصب است.

سامسونگ گلکسی A13 5G

گوشی های جدید ماه

همه چیز مهیای رونمایی از جدیدترین کهکشانی سامسونگ، Galaxy A13 5G است و انتظار می‌رود این اتفاق تا پایان ماه جاری میلادی رخ دهد.

گلکسی A13 5G صفحه نمایشی 6.5 اینچی خواهد داشت که از پانل‌های PLS LCD استفاده می‌کند. این پانل‌ها نرخ رفرش 90 هرتزی داشته و رزولوشن HD+ دارند. گلکسی ای 13 5G همچنین از یک ماژول دوربین سه‌گانه در پشت بهره خواهد برد که حسگر اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. A13 5G به تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک در کنار چهار گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی مجهز بوده و سیستم عامل اندروید 12 به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود.

وان پلاس نورد 2T

وان پلاس نورد 2T

با اینکه وان پلاس در چند ماه گذشته محصولات مختلفی را در کلا‌س‌های متفاوت قیمتی برای مناطق گوناگون دنیا عرضه کرده است، هنوز چند محصول رونمایی نشده از این کمپانی باقی مانده است. یکی از این محصولات که در ماه جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد، وان پلاس نورد 2T است. این گوشی نسخه‌ای جدید از Nord 2 است و مشخصات فنی بهتری خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود دوربین اصلی OnePlus Nord 2T رزولوشن 50 مگاپیکسلی داشته باشد و از لرزشگیر الکترونیکی بهره‌مند باشد. علاوه بر این، یک حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی در کنار یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی ماژول دوربین OnePlus Nord 2T را تکمیل می‌کنند و دوربین سلفی هم 32 مگاپیکسلی است.

انتظار می‌رود این محصول به تراشه دایمنسیتی 1300 مدیاتک مجهز باشد و از 12 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده کند. همچنین احتمالا یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی در این گوشی به کار رود.

ردمی نوت 12

ردمی نوت 12

ردمی به تازگی تبلیغ پیرامون خانواده Redmi Note 12 را آغاز کرده است. احتمالا این سری گوشی‌ها از دو محصول ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو تشکیل شود. با اینکه هیچگونه اطلاعات رسمی از زمان معرفی این گوشی‌ها در دست نیست، با توجه به برنامه سالانه معرفی محصولات Redmi Note و اظهار نظر اخیر مدیر عامل ردمی می‌توان انتظار داشت که تا پایان ماه می شاهد عرضه آن‌ها به بازار باشیم.

انتظار می‌رود ردمی نوت 12 از حیث عملکرد فنی بهبود چشمگیری را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه دهد. با این حال، هیچ اطلاعاتی از چیپست و سایر قابلیت‌های سخت افزاری این گوشی در دست نیست. همچنین جزئیات طراحی و مشخصات دوربین خانواده جدید ردمی نوت نیز از جمله ابهامات پیرامون آن‌هاست.

سامسونگ گلکسی A04s

گلکسی A04s

آخرین محصول در میان گوشی های جدید ماه می 2022 نیز به سامسونگ تعلق دارد. اخیرا رندرهای جدیدی از گوشی Galaxy A04s سامسونگ منتشر شده است که به رونمایی قریب‌الوقوع آن تا پایان ماه جاری اشاره دارد. این گوشی، نسل جدیدی از گلکسی A03s خواهد بود که طراحی بهتری داشته و مشخصات فنی بروزتری را ارائه می‌دهد.

گلکسی A04s از طراحی جدیدی در قسمت پشت بهره می‌برد. با این حال در قسمت جلو همچنان شاهد همان حفره قطره‌ای شکل گلکسی A03s هستیم. گلکسی ای 04s صفحه نمایشی 6.5 اینچی خواهد داشت که رزولوشن HD+ دارد. همچنین ماژول دوربین اصلی این گوشی نیز سه‌گانه بوده و احتمالا شاهد استفاده از تراشه‌هایی اقتصادی در آن خواهیم بود. از دیگر قابلیت‌ها و مشخصات گوشی اقتصادی جدید سامسونگ هم می‌توان به جک 3.5 میلیمتری هدفون و سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*