دوربین شیائومی 12 اولترا

مشخصات جدید شیائومی 12 اولترا لو رفت؛ قیمت، تاریخ عرضه و بیشتر

اطلاعات مهمی درباره گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر شده که سرانجام مشخصات دقیق، تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی‌ها و … این پرچمدار را افشا می‌کند. این اطلاعات نشان می‌دهند احتمالا با یکی از گران‌ترین گوشی‌های امسال شیائومی طرف خواهیم بود.

شیائومی چندماه قبل سری Xiaomi 12 را معرفی کرد. این سری جزو قدرتمندترین گوشی‌های بازار است و طرفداران زیادی دارد. کار شرکت شیائومی با این سری موفق تمام نشده و به زودی گوشی شیائومی 12 اولترا را معرفی خواهد کرد. حالا مدتی پیش از معرفی این گوشی مورد انتظار، اطلاعات کامل و دقیقی از این گوشی منتشر شده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های دوربین گوشی شیائومی 12 اولترا

در ماه‌های خرداد یا تیرماه سال جاری باید منتظر معرفی گوشی پرچمدار شیائومی 12 باشیم. هر چند کوالکام به طور کلی عملکرد قابل دفاعی در دنیای تراشه‌های گوشی‌های هوشمند داشته اما در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشت و از تراشه پرچمدار شرکت مدیاتک شکست خورد. شیائومی هم در پرچمدار خود از این تراشه استفاده نخواهد کرد و اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند این شرکت چینی، سراغ نسخه پلاس این تراشه می‌رود. احتمالا Xiaomi 12 اولترا، جزو اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس باشد.  همچنین گفته می‌شود یکی از دلایل عرضه دیرتر این مدل، انتظار شیائومی برای معرفی تراشه پرچمدار جدید کوالکام است.

شیائومی 12 اولترا به یک نمایشگر 6.73 اینچی با رزولوشن 3200 در 1440 مجهز خواهد شد. این نمایشگر از نوع LTPO 2.0 Amoled است و نرخ نوسازی‌اش، 120 هرتز (متغیر) خواهد بود.

دوربین گوشی های شیائومی

در زمینه دوربین شاهد مشخصات جذابی هستیم. حسگر اصلی گوشی 50 مگاپیکسلی است و در کنارش یک حسگر اولترا واید 48 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. سومین و آخرین دوربین ماژول اصلی دوربین شیائومی 12 اولترا هم 48 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین از نوع تله فوتو است. گفته می‌شود دوربین سلفی Xiaomi 12 Ultra هم 48 مگاپیکسلی است.

قیمت گوشی Xiaomi 12 Ultra

تاخیر به وجود آمده در معرفی و عرضه گوشی شیائومی 12 اولترا با این که برای طرفداران شیائومی ممکن است ناراحت‌کننده باشد اما می‌تواند در نهایت به بالا رفتن کیفیت این پرچمدار کند. در ماه جاری میلادی باید انتظار معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را داشته باشیم و احتمالا حدود یک ماه دیگر، گوشی Xiaomi 12 Ultra در رنگ‌های مشکی، سفید و مرمری روانه بازار خواهد شد.

دوربین شیائومی 12 اولترا

طبق اطلاعات فاش شده، نسخه مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی چیزی حدود 885 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم دارای قیمت حدودی 959 دلار خواهد بود. برای دسترسی به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، باید حدود 1003 دلار خرج کنید. بهترین نسخه هم که به 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، دارای قیمت حدودی 1077 دلار خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید: دوربین گوشی های شیائومی بهتر می‌شود؛ همکاری با لایکا ظاهرا قطعی است

مقایسه قیمت شیائومی 12 اولترا با می 11 اولترا شیائومی نشان می‌دهد امسال شاهد افزایش قیمت نیستیم. حتی دو نسخه از این مدل حدود 30 دلار در مقایسه با سال گذشته ارزان‌تر هستند. به زودی منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی در وب سایت گجت نیوز باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*